@0.40 neem ik aan, of is dit nu Bass & Beat?Zygoma wrote:Waar hoort iedereen dubstep? Ik hoor het namelijk niet.
Vind die 2 ook wel op elkaar lijken..
@0.40 neem ik aan, of is dit nu Bass & Beat?Zygoma wrote:Waar hoort iedereen dubstep? Ik hoor het namelijk niet.
Gangsterdwerg wrote:De laatste tijd zijn er minder en minder releases die me boeien...
Dakpan wrote:Z'n solo's zijn echt de definitie van saai.
Of 't nu house of dubstep is.. De liefhebbers hebben er genoeg van gehad en ik snap wel dat artiesten een keer willen experimenteren.. maar 't lijkt me toch wel dat ze dit soort topics over eerdere platen (met dezelfde invloeden) lezen? Of iig zoeken naar dergelijke feedback? Blijkbaar dringt 't niet echt door dat mensen er niet op zitten te wachten..Khadber wrote:Opmerkelijk dat iedereen het welbekende "house-stukje" uit het Decibel Anthem hier nu dubstep noemt.. Misschien toch even wennen qua sounds?
Gast wat op forums zit is maar een klein gedeelte van de mensen die naar hardstyle luisteren..... Echter is het wel de "harde kern" dus hij kan er voor kiezen om forums te lezen en daar zijn nummers op af te stemmen of hij kan er voor kiezen om een test mix te maken en kijken of het aanslaat bij het "grote" publiek op grote festivals en feestenOxygene wrote:Of 't nu house of dubstep is.. De liefhebbers hebben er genoeg van gehad en ik snap wel dat artiesten een keer willen experimenteren.. maar 't lijkt me toch wel dat ze dit soort topics over eerdere platen (met dezelfde invloeden) lezen? Of iig zoeken naar dergelijke feedback? Blijkbaar dringt 't niet echt door dat mensen er niet op zitten te wachten..Khadber wrote:Opmerkelijk dat iedereen het welbekende "house-stukje" uit het Decibel Anthem hier nu dubstep noemt.. Misschien toch even wennen qua sounds?
Haha inderdaad.Inno wrote:Triest eigenlijk dat we nog langer moeten wachten op de release van Solutio & The I's door zo'n baggerplaat
Orly?Hardlover15 wrote:Balen dat het geen dubstep is![]()
Dit gwn n truckje met de kicks