Active topics in Hardstyle

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 44 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
D
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2011
last seen Jun 2022
Zygoma wrote:Waar hoort iedereen dubstep? Ik hoor het namelijk niet. :huh:
@0.40 neem ik aan, of is dit nu Bass & Beat?
Vind die 2 ook wel op elkaar lijken..
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Opmerkelijk dat iedereen het welbekende "house-stukje" uit het Decibel Anthem hier nu dubstep noemt.. Misschien toch even wennen qua sounds?

Op zich een aardige plaat, al voelt het minder snelle stukje hier iets TE geforceerd, terwijl bijvoorbeeld in Going H.A.M. en No Fear dit veel natuurlijker voelt.
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Lol @ 'dubstep' :x Het is gewoon een vertraagd stukje. Eerder house dan dubstep idd. Of Lento ofzo.

Wel erg veel copycatgedrag de laatste tijd in de scene zeg :/ Lijkt wel of artiesten zelf niet creatief meer zijn, maar wachten tot een ander het wel is en dan praktisch 't zelfde ook gaan maken ofzo :huh:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
De laatste tijd zijn er minder en minder releases die me boeien...
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Gangsterdwerg wrote:De laatste tijd zijn er minder en minder releases die me boeien...
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 44 minutes ago
Leuk nummertje, niet meer niet minder. Alleen dat downtempo stukje voegt echt helemaal niks toe en het klinkt ook echt niet. Het is ook totaal niet origineel meer, en haalt alle tempo uit het nummer weg.
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Dakpan wrote:Z'n solo's zijn echt de definitie van saai.
N
Juist. Heeft iemand enig idee waar hij naartoe wilde met deze melodie / akkoordenschema?
Hardtraxxer
575 posts member since 2011
last seen Apr 2014
Khadber wrote:Opmerkelijk dat iedereen het welbekende "house-stukje" uit het Decibel Anthem hier nu dubstep noemt.. Misschien toch even wennen qua sounds?
Of 't nu house of dubstep is.. De liefhebbers hebben er genoeg van gehad en ik snap wel dat artiesten een keer willen experimenteren.. maar 't lijkt me toch wel dat ze dit soort topics over eerdere platen (met dezelfde invloeden) lezen? Of iig zoeken naar dergelijke feedback? Blijkbaar dringt 't niet echt door dat mensen er niet op zitten te wachten..
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Oxygene wrote:
Khadber wrote:Opmerkelijk dat iedereen het welbekende "house-stukje" uit het Decibel Anthem hier nu dubstep noemt.. Misschien toch even wennen qua sounds?
Of 't nu house of dubstep is.. De liefhebbers hebben er genoeg van gehad en ik snap wel dat artiesten een keer willen experimenteren.. maar 't lijkt me toch wel dat ze dit soort topics over eerdere platen (met dezelfde invloeden) lezen? Of iig zoeken naar dergelijke feedback? Blijkbaar dringt 't niet echt door dat mensen er niet op zitten te wachten..
Gast wat op forums zit is maar een klein gedeelte van de mensen die naar hardstyle luisteren..... Echter is het wel de "harde kern" dus hij kan er voor kiezen om forums te lezen en daar zijn nummers op af te stemmen of hij kan er voor kiezen om een test mix te maken en kijken of het aanslaat bij het "grote" publiek op grote festivals en feesten
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Nope helaas geen beste track van DP
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Zoals velen al gezegd hebben, als het niet IN het nummer verwerkt zit, is het een te grote kloof qua sounds (dat tempo omlaag met een andere/vreemde kick), en ik vind, dat het ook daadwerkelijk weinig past in Hardstyle.
Melodie is meestal ook een beetje een verkrachting, maar dat is dan iets minder erg dan het tempo. xd
D
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Oct 2012
:sleep:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Triest eigenlijk dat we nog langer moeten wachten op de release van Solutio & The I's door zo'n baggerplaat :P
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Als je dit stukje hierin dubstep noemt, weet je echt niet waar je over praat. >.<
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Inno wrote:Triest eigenlijk dat we nog langer moeten wachten op de release van Solutio & The I's door zo'n baggerplaat :P
Haha inderdaad. :lol:
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Hardlover15 wrote:Balen dat het geen dubstep is :lol:
Dit gwn n truckje met de kicks :)
Orly?
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind het toch echt wel iets toevoegen, dat stukje ''house''. Klinkt best lekker. Alleen dan weer zo'n climax die me totaal niet aanspreekt :(
Hardtraxxer
391 posts member since 2009
last seen Mar 2013
ik vind de intro veel weghebben van spul van digital age en zatox.. of ben ik de enige die dat denkt.. :)
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
@ Hardstyle.com
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Net gekocht via Dance-Tunes :).