Last edited by Duruz on 22 Aug 2011 17:12, edited 1 time in total.
Related topics
- View the latest post: Digital Punk - Retribution (TILLT018)
- View the latest post: Digital Punk & Frequencerz Ft MC NolZ - We Don't Give A F_ck (Digital Punk's Qapital Edit)
- View the latest post: Chapter V & Omnya - Retribution (SPOON358)
- View the latest post: Nosferatu - The Oni Retribution (BT011)
- View the latest post: Dominator RALLY OF RETRIBUTION (20-07-2019, E3 strand, Eersel)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Climax is 13 in een dozijn en ik weet eerlijk gezegd een beetje moe van die downtempo stukjes.
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Lekker lekker! 
Weet wat anders, dus ook hier vraag ik me af: is dit Zany?
Weet wat anders, dus ook hier vraag ik me af: is dit Zany?
Eensch met Lyst, vind hier niet veel aan.
-
J
Nah, net niet. Doet me vrijwel niets.
Is dit niet Digital Punk - Retribution? Dacht namelijk dat hij een plaat had met deze titel, en in deze track zit een vocal met Retribution.
Edit
Edit
djdigtialpunk Twitter wrote:Forgot to say that I am very happy with my new track 'Retribution', Played it last sunday!
-
DHardtraxx Veteran
"Played it last sunday!". deze rip is van b-front zijn set op de main, zaterdag. maargoed dan zou het alsnog goed kunnen.Maximize wrote:djdigtialpunk Twitter wrote:Forgot to say that I am very happy with my new track 'Retribution', Played it last sunday!
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Als ik de melodie hoor zeg ik Digital Punk en geen Zany!
Vind hier niet veel bijzonders aan eerlijk gezegd.
Vind hier niet veel bijzonders aan eerlijk gezegd.
-
DHardtraxx Veteran
Digital Punk - Retribution van maken dan maar?
Die quote is van een tijdje geledenDuruz wrote:"Played it last sunday!". deze rip is van b-front zijn set op de main, zaterdag. maargoed dan zou het alsnog goed kunnen.Maximize wrote:djdigtialpunk Twitter wrote:Forgot to say that I am very happy with my new track 'Retribution', Played it last sunday!
-
DHardtraxx Veteran
aah vandaar.Maximize wrote: Die quote is van een tijdje geleden
Geen Zany idd, verder mis ik de samenhang in de track maar word er wel vrolijk van 
Dit moet wel Digital Punk zijn aan de kickrolls en stijl te horen. Vind er trouwens niet veel aan. Zwakjes.
Downtempo stuk vind ik ergens wel lekker klinken en dit is inderdaad meer DP achtig.
Opzich een lekker nummer, maar niks speciaals. En dat slowdown stukje had echt niet gehoeven, dat haalt toch alle energie en drive uit een nummer weg man.
saaie plaat en dat downtempo haalt idd de energie uit de plaat, nee deze kan me niet echt boeien 
Ditwootum wrote:Opzich een lekker nummer, maar niks speciaals. En dat slowdown stukje had echt niet gehoeven, dat haalt toch alle energie en drive uit een nummer weg man.
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Lekkere track.
Doet me niks, en dat ''downtempo'', echt weg d'r mee...
Inderdaad, zelfde als met Decibel anthem.. Dood zonde vind ik datG1LL wrote:Doet me niks, en dat ''downtempo'', echt weg d'r mee...
hahaha wtf. dit past gewoon niet, een groot onsamenhangend geheel. bah 
en dan te bedenken dat onze dronken pinguins er mee begonnen, stop het nu het nog kan 
Bah bah bah, energieloos grotendeels
Ik hoor die hele kick amper
Kan aan m'n boxen liggen
Ik hoor die hele kick amper
Toneshifterz - Electro Shock?p-stylez wrote:en dan te bedenken dat onze dronken pinguins er mee begonnen, stop het nu het nog kan
Chuckie - Let The Bass Kick (Headhunterz Remix)?
Ran-D - Pas Americano?
En vast nog wel meer die eerder waren.