Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 20:41 
 
Hardtraxx Newbie

Zygoma schreef:
Waar hoort iedereen dubstep? Ik hoor het namelijk niet. :huh:


@0.40 neem ik aan, of is dit nu Bass & Beat?
Vind die 2 ook wel op elkaar lijken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opmerkelijk dat iedereen het welbekende "house-stukje" uit het Decibel Anthem hier nu dubstep noemt.. Misschien toch even wennen qua sounds?

Op zich een aardige plaat, al voelt het minder snelle stukje hier iets TE geforceerd, terwijl bijvoorbeeld in Going H.A.M. en No Fear dit veel natuurlijker voelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol @ 'dubstep' :x Het is gewoon een vertraagd stukje. Eerder house dan dubstep idd. Of Lento ofzo.

Wel erg veel copycatgedrag de laatste tijd in de scene zeg :/ Lijkt wel of artiesten zelf niet creatief meer zijn, maar wachten tot een ander het wel is en dan praktisch 't zelfde ook gaan maken ofzo :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De laatste tijd zijn er minder en minder releases die me boeien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
De laatste tijd zijn er minder en minder releases die me boeien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 16:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leuk nummertje, niet meer niet minder. Alleen dat downtempo stukje voegt echt helemaal niks toe en het klinkt ook echt niet. Het is ook totaal niet origineel meer, en haalt alle tempo uit het nummer weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Z'n solo's zijn echt de definitie van saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 20:13 
 

Juist. Heeft iemand enig idee waar hij naartoe wilde met deze melodie / akkoordenschema?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Opmerkelijk dat iedereen het welbekende "house-stukje" uit het Decibel Anthem hier nu dubstep noemt.. Misschien toch even wennen qua sounds?


Of 't nu house of dubstep is.. De liefhebbers hebben er genoeg van gehad en ik snap wel dat artiesten een keer willen experimenteren.. maar 't lijkt me toch wel dat ze dit soort topics over eerdere platen (met dezelfde invloeden) lezen? Of iig zoeken naar dergelijke feedback? Blijkbaar dringt 't niet echt door dat mensen er niet op zitten te wachten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oxygene schreef:
Khadber schreef:
Opmerkelijk dat iedereen het welbekende "house-stukje" uit het Decibel Anthem hier nu dubstep noemt.. Misschien toch even wennen qua sounds?


Of 't nu house of dubstep is.. De liefhebbers hebben er genoeg van gehad en ik snap wel dat artiesten een keer willen experimenteren.. maar 't lijkt me toch wel dat ze dit soort topics over eerdere platen (met dezelfde invloeden) lezen? Of iig zoeken naar dergelijke feedback? Blijkbaar dringt 't niet echt door dat mensen er niet op zitten te wachten..


Gast wat op forums zit is maar een klein gedeelte van de mensen die naar hardstyle luisteren..... Echter is het wel de "harde kern" dus hij kan er voor kiezen om forums te lezen en daar zijn nummers op af te stemmen of hij kan er voor kiezen om een test mix te maken en kijken of het aanslaat bij het "grote" publiek op grote festivals en feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope helaas geen beste track van DP
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 18:24 
 
Hardtraxx Addict

Zoals velen al gezegd hebben, als het niet IN het nummer verwerkt zit, is het een te grote kloof qua sounds (dat tempo omlaag met een andere/vreemde kick), en ik vind, dat het ook daadwerkelijk weinig past in Hardstyle.
Melodie is meestal ook een beetje een verkrachting, maar dat is dan iets minder erg dan het tempo. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 20:18 
 
Hardtraxxer

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Triest eigenlijk dat we nog langer moeten wachten op de release van Solutio & The I's door zo'n baggerplaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als je dit stukje hierin dubstep noemt, weet je echt niet waar je over praat. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Triest eigenlijk dat we nog langer moeten wachten op de release van Solutio & The I's door zo'n baggerplaat :P


Haha inderdaad. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 17:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hardlover15 schreef:
Balen dat het geen dubstep is :lol:
Dit gwn n truckje met de kicks :)


Orly?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:35 
 
Hardtraxx Addict

Het zal wel aan mij liggen maar ik vind het toch echt wel iets toevoegen, dat stukje ''house''. Klinkt best lekker. Alleen dan weer zo'n climax die me totaal niet aanspreekt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind de intro veel weghebben van spul van digital age en zatox.. of ben ik de enige die dat denkt.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 08:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

@ Hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net gekocht via Dance-Tunes :).
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle