hardcoresjors wrote: wat rondjes gelopen
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Die doppen!hardaddict wrote:hardcoresjors wrote: wat rondjes gelopen
Maar nee, ik was nuchter!
Damn wat was dit een vet feest zeg

Hier is de tracklist van mn set
01. Geck-e - Everywhere I Go (Hard Tech Version)
02. The Machine - Lady Of The Lake (Dj Thera Remix)
03. Geck-o - The American Bad
04. Automatic Djz - Mad Lay Number Three
05. Dj Thera & Pavo - All Get Down
06. T4T4NK4 - GTP (Technoboy Remix)
07. Wavolizer meets Dj Thera & Geck-o - Two and A Half Kings
08. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
09. Geal - Losing My Feelin' (Geck-o Remix)
10. Catatonic Overload - Goddamn
11. Degos & Re-Done - Yes We Know
12. Dj Rob - Boy's Interface (The Beholder & Ballistic Remix)
13. Crypsis & Dj Thera - If All Fails
14. Zany meets the Beholder - Who Wants This
15. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
16. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
17. Gatty - As It Appeared (Geck-o Remix)
18. Delete - Pulse (Catatonic Overload Remix)
19. Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside
20. Wavolizer ft MC Sogma - No Time For Breakdown
21. Geck-o vs Thera - Trespassing
22. Wavolizer - Excitement Initiated
23. Tymon - Gucci
01. Geck-e - Everywhere I Go (Hard Tech Version)
02. The Machine - Lady Of The Lake (Dj Thera Remix)
03. Geck-o - The American Bad
04. Automatic Djz - Mad Lay Number Three
05. Dj Thera & Pavo - All Get Down
06. T4T4NK4 - GTP (Technoboy Remix)
07. Wavolizer meets Dj Thera & Geck-o - Two and A Half Kings
09. Geal - Losing My Feelin' (Geck-o Remix)
10. Catatonic Overload - Goddamn
11. Degos & Re-Done - Yes We Know
12. Dj Rob - Boy's Interface (The Beholder & Ballistic Remix)
13. Crypsis & Dj Thera - If All Fails
16. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
17. Gatty - As It Appeared (Geck-o Remix)
18. Delete - Pulse (Catatonic Overload Remix)
19. Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside
21. Geck-o vs Thera - Trespassing
22. Wavolizer - Excitement Initiated
23. Tymon - Gucci
Haha thanks! Beter gewoon komen als ik moet draaien
Korte aftermovie
Korte aftermovie
Ziet er een dikke tl uit man! lekker gevarieerd. Dit feest moet ik ooit ook nog eens meemaken. Gekke duitsers 
Correctie meneer Chukkels.. JIJ had MIJ wijs gemaakt dat het tot 8 uur zou duren.Chukkels wrote:Nog een faal momentje van onze kant overigens: we waren in de veronderstelling dat het feest tot 8 uur duurde.Daarom (helaas) maar de laatste 3 kwartier van Thera meegekregen, ipv de geplande anderhalf uur.
(ja, we wilden ruim op tijd voor aanvang van Thera's een plekkie vooraan hebben gevonden
)
Oh.. En trouwens.. Heb me stuk gelachen om een dude die ik boven in de 1e ring een lading dextro gegeven heb omdat ie VEEEEEEEEEL te hard ging
Die kaken en die ogen gingen alle kanten op.. Held
Last edited by Jeff3rd on 03 Oct 2011 21:40, edited 1 time in total.
Helpt dat dextro nou echt altijd? Ik geloof dat niet zo.Jeff3rd wrote:Correctie meneer Chukkels.. JIJ had MIJ wijs gemaakt dat het tot 8 uur zou duren.Chukkels wrote:Nog een faal momentje van onze kant overigens: we waren in de veronderstelling dat het feest tot 8 uur duurde.Daarom (helaas) maar de laatste 3 kwartier van Thera meegekregen, ipv de geplande anderhalf uur.
(ja, we wilden ruim op tijd voor aanvang van Thera's een plekkie vooraan hebben gevonden
)
Oh.. En trouwens.. Hardcoresjors.. Ben jij die dude die ik boven in de 1e ring een lading dextro gegeven heb omdat ie VEEEEEEEEEL te hard ging?
Omschrijf hem nou eens, ik stuur wel ff een fototje, wacht ff!Jeff3rd wrote:Correctie meneer Chukkels.. JIJ had MIJ wijs gemaakt dat het tot 8 uur zou duren.Chukkels wrote:Nog een faal momentje van onze kant overigens: we waren in de veronderstelling dat het feest tot 8 uur duurde.Daarom (helaas) maar de laatste 3 kwartier van Thera meegekregen, ipv de geplande anderhalf uur.
)
Oh.. En trouwens.. Heb me stuk gelachen om een dude die ik boven in de 1e ring een lading dextro gegeven heb omdat ie VEEEEEEEEEL te hard ging
Mooi dat je deze draait, vooral die laatste mag wel wat vaker voorbij komen, die reverse is echt geweldigDjThera wrote:Damn wat was dit een vet feest zeg![]()
Haha, maatje van me:P Hij vertelde het al!Jeff3rd wrote:Correctie meneer Chukkels.. JIJ had MIJ wijs gemaakt dat het tot 8 uur zou duren.Chukkels wrote:Nog een faal momentje van onze kant overigens: we waren in de veronderstelling dat het feest tot 8 uur duurde.Daarom (helaas) maar de laatste 3 kwartier van Thera meegekregen, ipv de geplande anderhalf uur.
)
Jah idd haha, had hem al gesproken. Heldige gozer!jRn wrote:Haha, maatje van me:P Hij vertelde het al!Jeff3rd wrote:Correctie meneer Chukkels.. JIJ had MIJ wijs gemaakt dat het tot 8 uur zou duren.Chukkels wrote:Nog een faal momentje van onze kant overigens: we waren in de veronderstelling dat het feest tot 8 uur duurde.Daarom (helaas) maar de laatste 3 kwartier van Thera meegekregen, ipv de geplande anderhalf uur.
)
"Ik loop rondjes.. Alleen maar rondjes.. Elk rondje is anders...."