Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 hours ago
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Taxi wrote:
maarten1410 wrote: - Wat ga je er op luisteren?
Ik gok reggaeton
Ja daar ga je dus al... Dat kan dus niet in een auto tenzij je een sub kleiner dan 3" neemt. Anders rammelt heel je gebakje uit elkaar natuurlijk.

Ik prefereer Jan Bauer of Duits Frans.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
maarten1410 wrote:
Taxi wrote:
maarten1410 wrote: - Wat ga je er op luisteren?
Ik gok reggaeton
Ja daar ga je dus al... Dat kan dus niet in een auto tenzij je een sub kleiner dan 3" neemt. Anders rammelt heel je gebakje uit elkaar natuurlijk.

Ik prefereer Jan Bauer of Duits Frans.
Sub van 3" :x ?
Ik heb een sub van 12" en m'n auto houdt het goed vol met meerdere muziekstijlen
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Ik heb een JB Systems TSX15 erin liggen, had ik nog over van m'n drive-in feestjes :$

Image

Goedkoop keihard knallen :thumbsup:
E
nee joh. je moet er wat anders in leggen:

2xImage

:corn:
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Lol, dat je de kofferbak er niet mee openknalt xd
In huidige auto ga ik niet veel meer doen, mss nog een keer wat betere boxen en sub, maar ik wacht liever nog een paar jaar, wanneer ik me nieuwe auto koop ^^
R
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
biscuit wrote:nee joh. je moet er wat anders in leggen:

2xImage

:corn:
Wilde die andere er ook in doen maarja dat past niet, misschien maar een keer een dikke kist met 2 15inch gaten erin maken :P
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
RobertV wrote:
mrazura wrote:
Hoofdcoach wrote:Ik heb mijn hoedenplank speakers eruit gehaald zodat mijn subwoofer zn druk kwijt kan.. is ook wel te voelen dat verschil! Heb overigens wel gewoon kleine ovaaltjes naast de hoedenplank.. voor en achter op versterker en subwoofer op monoblock
Jezus wat een slimme jongen praat ik snap er niks van :/
als je dat al niet snapt is er toch wel iets mis met je xd
Klopt dat zegt me moeder elke ochtend tegen me en dan zeg ik: 'Like I Care, net zoals ik nu ook tegen jou doe: Like I Care.
R
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
Wat ik zelf wel heb is dat als ik 2 raampjes op een kier zet (nee heus niet in woonwijken hoor :P ) dat de bass een stuk beter lijkt te klinken/voelen. :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Rammelslakje wrote:Wat ik zelf wel heb is dat als ik 2 raampjes op een kier zet (nee heus niet in woonwijken hoor :P ) dat de bass een stuk beter lijkt te klinken/voelen. :lol:
Dat klopt ook omdat je auto dan als klankkast werkt en je ramen dan als bassports xd
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Hoofdcoach wrote:
maarten1410 wrote:een sub kleiner dan 3" /// Jan Bauer of Duits Frans.
Ik heb een sub van 12" en m'n auto houdt het goed vol met meerdere muziekstijlen
Ja of 1", keihard knallen gek!

:whistle:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
maarten1410 wrote:
Hoofdcoach wrote:
maarten1410 wrote:een sub kleiner dan 3" /// Jan Bauer of Duits Frans.
Ja of 1", keihard knallen gek!

:whistle:
Idd dan knallen je ramen eruit
H
Hardtraxxer
74 posts member since 2011
last seen Nov 2012
ik heb een Kicker CVR12 sub met een kicker 350.2 versterker, dat wil wel :thumbsup:
Als ik jou was zou ik de merken als XXL powersound, boschmann, raveland, crunch en etc ontwijken.
Ga als het even kan voor rockford fosgate, kicker of als het budget de vorige merken niet toelaat voor een JBL setje.
voor 2 a 300 euro kun je een erg leuk 2de hands setje scoren op marktplaats!

Bij caraudio is goedkoop duurkoop, in het begin klinkt het allemaal wel leuk en aardig, maar de kwaliteit bij goedkope merken gaat op den duur gruwelijk achteruit! En de specificaties van de goedkope merken kloppen voor geen meter.

Denk er ook aan dat je wat fatsoenlijke kabels moet kopen, anders heb je er nog niets aan dat je wat duur spul achterin hebt liggen.

succes! :P