Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 33 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Artiest
478 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ducaz wrote:
BuzzLightyear wrote:
Undertaker69 wrote:wat slecht zeg, sorry
Goed beargumenteerd ook.
Waarom zou ie, als hij dat toch vind mag ie dat toch vinden en zeggen. Het is niet zo dat iedereen de artiest tips hoeft te geven (daar doet de artiest toch nooit wat mee)
Ach iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
En ik moet je ongelijk geven Ducaz. Ik lees elke opmerking en ik probeer me aan de hand daarvan te verbeteren. Het blijft toch een oneindige ontwikkeling :)
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Ik vind het een dijk van een track, en dat kan ik ook niet onderbouwen, maar lekker hoor!!!
D
kicks vind ik alleen echt erg slap! melodie vind ik daarintegen best vet! :thumbsup:
meer bass in die kicks zodat die wat harder door de boksen klinkt! nu lijkt het net een tikje! en iets minder pitch kicks zou ook wel fijner zijn!
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Ducaz wrote:
BuzzLightyear wrote:
Undertaker69 wrote:wat slecht zeg, sorry
Goed beargumenteerd ook.
Waarom zou ie, als hij dat toch vind mag ie dat toch vinden en zeggen. Het is niet zo dat iedereen de artiest tips hoeft te geven (daar doet de artiest toch nooit wat mee)
Nee, maar waarom zou je het dan uberhaubt neer zetten als niemand er wat aan heeft. Hou het dan lekker voor je weetje! >.<
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Had deze track een week geleden uit geweest toen ik op Gran Canaria zat had ik hem helemaal dood geluisterd haha. Wat een sfeer :thumbsup:
Artiest
last seen Aug 2024
RAW-vizion wrote:Had deze track een week geleden uit geweest toen ik op Gran Canaria zat had ik hem helemaal dood geluisterd haha. Wat een sfeer :thumbsup:
Haha, naja je mag het nu ook doen hoor :P
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Neilio wrote:
RAW-vizion wrote:Had deze track een week geleden uit geweest toen ik op Gran Canaria zat had ik hem helemaal dood geluisterd haha. Wat een sfeer :thumbsup:
Haha, naja je mag het nu ook doen hoor :P
Dat doe ik nu al :innocent:
M
Hardtraxx Newbie
34 posts member since 2010
last seen Aug 2011
wow hij is zkr vet :D altijd wel bij Neilo de laatste tijd. Je kicks zijn echt voor uit gegaan heerlijk nummer!
Artiest
last seen Aug 2024
M-Blastz wrote:wow hij is zkr vet :D altijd wel bij Neilo de laatste tijd. Je kicks zijn echt voor uit gegaan heerlijk nummer!
Thnx man, veel tijd in gestoken ook :)
Hardtraxxer
148 posts member since 2011
last seen Jan 2013
Lekker voor op het strand af en toe maar niet iets dat ik thuis grijs ga draaien.
Toch netjes gedaan! :)
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Neilio wrote:
M-Blastz wrote:wow hij is zkr vet :D altijd wel bij Neilo de laatste tijd. Je kicks zijn echt voor uit gegaan heerlijk nummer!
Thnx man, veel tijd in gestoken ook :)
Goed werk op de kicks en opbouw, vooral de intro spat er echt uit evenals de euforie, heerlijke beukplaat, top!
Artiest
last seen Aug 2024
Juupie wrote:Lekker voor op het strand af en toe maar niet iets dat ik thuis grijs ga draaien.
Toch netjes gedaan! :)
Ach ieder zn ding :) thnx
Elexz wrote:Goed werk op de kicks en opbouw, vooral de intro spat er echt uit evenals de euforie, heerlijke beukplaat, top!
Thanks man :D Mooi om te horen