roberttt wrote:@hardstyle.comFestuca wrote:Waar kan ik hem kopen?
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Zojuist gekocht
Ik vind hem heerlijk wegluisteren! 
ik dus ook. al vind ik dit ook nog te doen.p-stylez wrote:Ik had dus echt een anti climax verwacht he
misschien ook nog een anticlimax edit Neilio?
Is een interessant ideeNaarDeQlote wrote:ik dus ook. al vind ik dit ook nog te doen.p-stylez wrote:Ik had dus echt een anti climax verwacht he
Gelieve eerst dit plaatje af te makenNeilio wrote:Is een interessant ideeNaarDeQlote wrote:ik dus ook. al vind ik dit ook nog te doen.p-stylez wrote:Ik had dus echt een anti climax verwacht he
View on YouTube
Ik vind dit plaatje wat minder van je helaas de geluiden kloppen niet voor me.
Ik dacht namelijk toen je die break in de preview liet horen dat er echt 100% een anti kwam, daar bouwt hij echt naar op imo. Hopelijk kan je er iets meeNeilio wrote:Is een interessant ideeNaarDeQlote wrote:ik dus ook. al vind ik dit ook nog te doen.p-stylez wrote:Ik had dus echt een anti climax verwacht he
Niet dat ik weet. Monstercat is eigenlijk een label gebouwd op YouTube..sjobie wrote:Komt hier nog een CatID van?
-
NHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Wederom weer een erg lekker plaat, met net als bij de vorige tracks een lekkere melodielijn.! Kan het stijltje wel waarderen. Erg ondergewaardeerde producer in mijn ogen.
Lekker plaatje weer hoor, je gaat nog steeds vooruit.
Leuk melodietje en vooral die tweede climax is echt heerlijk
Je support je melodieën altijd super goed met achterliggende partijen, dat gebeurt echt veel te weinig in de scene. Nu denk ik ook dat relatief weinig producers in onze scene écht muzikale aanleg hebben (NC, Wildstylez en JDX bijvoorbeeld wél). Zie dat bij jou ook wel duidelijk 
Verder vind ik de kicks soms nog nét niet lekker (en soms blijf ik de tail te hoog gepitched vinden, maar dat is toch meningsgebonden). Toch vind ik het hogere pitchen van de kicks in deze plaat niet storend, klinkt dit keer eigenlijk wel lekker en ze voegen wel degelijk wat toe. Verschilt dus per track.
Kicks in mid-intro zijn inderdaad beest
Leuk melodietje en vooral die tweede climax is echt heerlijk
Verder vind ik de kicks soms nog nét niet lekker (en soms blijf ik de tail te hoog gepitched vinden, maar dat is toch meningsgebonden). Toch vind ik het hogere pitchen van de kicks in deze plaat niet storend, klinkt dit keer eigenlijk wel lekker en ze voegen wel degelijk wat toe. Verschilt dus per track.
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Aangeschaft! Lekkere plaat maar mn favoriet blijft Captivating. Draai ik nog elke dag!
Dat is zeer mooi om te horen en ja ik steek veel tijd in melodieén, dat blijft een beetje mn kenmerk denk ik.Inno wrote:Lekker plaatje weer hoor, je gaat nog steeds vooruit.
Leuk melodietje en vooral die tweede climax is echt heerlijkJe support je melodieën altijd super goed met achterliggende partijen, dat gebeurt echt veel te weinig in de scene. Nu denk ik ook dat relatief weinig producers in onze scene écht muzikale aanleg hebben (NC, Wildstylez en JDX bijvoorbeeld wél). Zie dat bij jou ook wel duidelijk
Thanks voor je feedback
Haha elke dag? Thnx voor supportQ-Dominic wrote:Aangeschaft! Lekkere plaat maar mn favoriet blijft Captivating. Draai ik nog elke dag!
Klinkt echt heel vet Neilio, zit veel gevoel in de climax! 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Heerlijke plaat! 
Wel een leuk nummer ja. Lekkere midintro, mooie opbouw en sfeer naar de climax toe. Maar de kicks zijn gewoon niet mijn smaak. Voor de rest klinkt het gewoon goed!
Kijk, dit klinkt dan wel weer lekker! Lekkere zweefmelodie, mooie break, fijn opgevuld climax en lekker simpel op een positieve manier. De pitchkicks zijn mij wel wat te hoog (vooral die springende kicks in het mid-intro vind ik echt niks) maar dat ben ik wel van je gewend. Jep, deze ga ik draaien, al met al toch een lekker plaat 
Dit, vind dit wel weer een hele fijne climax. Zou me vooral op deze richting concentreren.Maximum wrote:Klinkt echt heel vet Neilio, zit veel gevoel in de climax!
Lekkere opbouw en melodie. Gaat lekker de laatste tijd Neilio. heb je gelijk geabonneerd op youtube 
Ben ik ook zeker van plan hehe thanks!TiMOTHYb wrote:Dit, vind dit wel weer een hele fijne climax. Zou me vooral op deze richting concentreren.Maximum wrote:Klinkt echt heel vet Neilio, zit veel gevoel in de climax!
Haha mooi zotwilightforce wrote:Lekkere opbouw en melodie. Gaat lekker de laatste tijd Neilio. heb je gelijk geabonneerd op youtube