Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 23:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ducaz schreef:
BuzzLightyear schreef:
Undertaker69 schreef:
wat slecht zeg, sorry

Goed beargumenteerd ook.


Waarom zou ie, als hij dat toch vind mag ie dat toch vinden en zeggen. Het is niet zo dat iedereen de artiest tips hoeft te geven (daar doet de artiest toch nooit wat mee)


Ach iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
En ik moet je ongelijk geven Ducaz. Ik lees elke opmerking en ik probeer me aan de hand daarvan te verbeteren. Het blijft toch een oneindige ontwikkeling :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 02:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het een dijk van een track, en dat kan ik ook niet onderbouwen, maar lekker hoor!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 12:08 
 

kicks vind ik alleen echt erg slap! melodie vind ik daarintegen best vet! :thumbsup:
meer bass in die kicks zodat die wat harder door de boksen klinkt! nu lijkt het net een tikje! en iets minder pitch kicks zou ook wel fijner zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ducaz schreef:
BuzzLightyear schreef:
Undertaker69 schreef:
wat slecht zeg, sorry

Goed beargumenteerd ook.


Waarom zou ie, als hij dat toch vind mag ie dat toch vinden en zeggen. Het is niet zo dat iedereen de artiest tips hoeft te geven (daar doet de artiest toch nooit wat mee)

Nee, maar waarom zou je het dan uberhaubt neer zetten als niemand er wat aan heeft. Hou het dan lekker voor je weetje! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 00:49 
 
Hardtraxx Veteran

Had deze track een week geleden uit geweest toen ik op Gran Canaria zat had ik hem helemaal dood geluisterd haha. Wat een sfeer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 02:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Had deze track een week geleden uit geweest toen ik op Gran Canaria zat had ik hem helemaal dood geluisterd haha. Wat een sfeer :thumbsup:


Haha, naja je mag het nu ook doen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neilio schreef:
RAW-vizion schreef:
Had deze track een week geleden uit geweest toen ik op Gran Canaria zat had ik hem helemaal dood geluisterd haha. Wat een sfeer :thumbsup:


Haha, naja je mag het nu ook doen hoor :P

Dat doe ik nu al :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 19:51 
 
Hardtraxx Newbie

wow hij is zkr vet :D altijd wel bij Neilo de laatste tijd. Je kicks zijn echt voor uit gegaan heerlijk nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

M-Blastz schreef:
wow hij is zkr vet :D altijd wel bij Neilo de laatste tijd. Je kicks zijn echt voor uit gegaan heerlijk nummer!


Thnx man, veel tijd in gestoken ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker voor op het strand af en toe maar niet iets dat ik thuis grijs ga draaien.
Toch netjes gedaan! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Neilio schreef:
M-Blastz schreef:
wow hij is zkr vet :D altijd wel bij Neilo de laatste tijd. Je kicks zijn echt voor uit gegaan heerlijk nummer!


Thnx man, veel tijd in gestoken ook :)


Goed werk op de kicks en opbouw, vooral de intro spat er echt uit evenals de euforie, heerlijke beukplaat, top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 11:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Juupie schreef:
Lekker voor op het strand af en toe maar niet iets dat ik thuis grijs ga draaien.
Toch netjes gedaan! :)


Ach ieder zn ding :) thnx

Elexz schreef:
Goed werk op de kicks en opbouw, vooral de intro spat er echt uit evenals de euforie, heerlijke beukplaat, top!


Thanks man :D Mooi om te horen
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle