Klinkt goed!Sanderson wrote:zoiets, maar dan met een wat moderner hard tintjeDream Chaser wrote:Binnekort ook eens een keer een kijkje nemen dan!
Wordt het een beetje zoals de flowtation in de Zino, qua muziek dan?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
Klinkt zeker goed Sander, vanavond maar is kijkje nemen met aantal.Sanderson wrote:zoiets, maar dan met een wat moderner hard tintjeDream Chaser wrote:Binnekort ook eens een keer een kijkje nemen dan!
Wordt het een beetje zoals de flowtation in de Zino, qua muziek dan?
Verras ons maar met lekker setje!
Gooi TnT-Countdown er maar in vanavond en afsluitertje under attack 160bpm
Daar zijn we niet meer aan toegekomen, maar hebben nog ff lekker staan knallen!Roells wrote:Sanderson wrote:Dream Chaser wrote:Gooi TnT-Countdown er maar in vanavond en afsluitertje under attack 160bpm
eerste avond was geweldig gezellig! wat een sfeer zeg!
Nice! Binnekort kom ik ook langsSanderson wrote:Roells wrote:Sanderson wrote:eerste avond was geweldig gezellig! wat een sfeer zeg!
Haha ja was zeker gezellig avondje. Had er niet al teveel van verwacht maar het is alleen maar goed uitgepakt.Sanderson wrote: Daar zijn we niet meer aan toegekomen, maar hebben nog ff lekker staan knallen!
Lekker geluid, echt geweldig sfeertje. Alleen drank is wel vrij duur (2,50 per munt).
Wou eigenlijk flesje champagne halen maar die was 100 euro haha
voor die 2,50 kreeg je dan wel een vaasje, dus denk dat dat in verhouding met stad of iets anders ook niet duur is.Roells wrote:Haha ja was zeker gezellig avondje. Had er niet al teveel van verwacht maar het is alleen maar goed uitgepakt.Sanderson wrote: Daar zijn we niet meer aan toegekomen, maar hebben nog ff lekker staan knallen!
Lekker geluid, echt geweldig sfeertje. Alleen drank is wel vrij duur (2,50 per munt).
Wou eigenlijk flesje champagne halen maar die was 100 euro haha
See you next time
Was erg gezellig afgelopen zaterdag moet ik zeggen!
Voor herhaling vatbaar
.
Voor herhaling vatbaar
Vanaf september start het nieuwe Freaks Seizoen.

Totnu toe elke zaterdag volle bak, ondanks de vakantie en festivalseizoen.
dus dat beloofd wat voor het nieuwe Seizoen

Totnu toe elke zaterdag volle bak, ondanks de vakantie en festivalseizoen.
dus dat beloofd wat voor het nieuwe Seizoen
-
S
Hopelijk kom ik nog een keertje langs dit najaar.
Misschien een stomme vraag, maar wat kost een taxi vanaf Tilburg centraal naar de eqlipse? En staan er 's nachts / 's ochtends eigenlijk ook taxi's buiten of moeten die gereserveerd worden?
Reis dus nooit met een taxi, maar op deze manier kunnen mijn vriendin en ik tenminste allebei drinken
Reis dus nooit met een taxi, maar op deze manier kunnen mijn vriendin en ik tenminste allebei drinken
Kost denk ik euro of 15 omdat het best ver van het centrum af is.Dream Chaser wrote:Misschien een stomme vraag, maar wat kost een taxi vanaf Tilburg centraal naar de eqlipse? En staan er 's nachts / 's ochtends eigenlijk ook taxi's buiten of moeten die gereserveerd worden?
Taxi's staan niet voor de deur dus je moet die zelf bellen!
Maar zeker moeite waard, elke week weer top @ eQlipse
Tegenwoordig komen er al taxis kijken rond 5.
en denk dat je het met 12 euro naar centrum ook wel moet kunnen halen.
maar op de heen weg rijden er ook bussen vanuit het centrum naar riel.
moet je 2 min lopen na uitstappen.
maar cker de moeite waard
en denk dat je het met 12 euro naar centrum ook wel moet kunnen halen.
maar op de heen weg rijden er ook bussen vanuit het centrum naar riel.
moet je 2 min lopen na uitstappen.
maar cker de moeite waard
Ik heb ergens iets gelezen over dat jullie zelf bussen in wilden gaan zetten of iets dergelijks, of klopt daar niks van?
En wat is de reden dat er vanaf oktober entree gevraagd gaat worden, als ik het vragen mag
?
En wat is de reden dat er vanaf oktober entree gevraagd gaat worden, als ik het vragen mag
Bussen is nog niet zeker.Dream Chaser wrote:Ik heb ergens iets gelezen over dat jullie zelf bussen in wilden gaan zetten of iets dergelijks, of klopt daar niks van?
En wat is de reden dat er vanaf oktober entree gevraagd gaat worden, als ik het vragen mag?
en betreft de entree is het net anders, vanaf september zal er vanaf 1 uur entree zijn, dus ben je voor die tijd binnen ist gewoon gratis.
Het is een hele grote club, en er draaien altijd wel een dj of 5. Zal ergens van betaald moeten worden.
Maar denk dat zodra je bekend bent met de sfeer en de muziek van Freaks dat je daar niet langer over na denkt
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
Het loopt nu dus met bakken tegelijk binnen bij jou Sander?
Nog nooit geweest kom miss nog wel keer kijken
was het maar zo'n feestDa-Izzok wrote:Het loopt nu dus met bakken tegelijk binnen bij jou Sander?![]()
het leven van een beginnend dj gaat niet over rozen
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
Ik heb idd nog nooit zo'n dure hobby gehadSanderson wrote:was het maar zo'n feestDa-Izzok wrote:Het loopt nu dus met bakken tegelijk binnen bij jou Sander?![]()
het leven van een beginnend dj gaat niet over rozenkost alleen maar geld
Da izzokDa-Izzok wrote:Ik heb idd nog nooit zo'n dure hobby gehadSanderson wrote:was het maar zo'n feestDa-Izzok wrote:Het loopt nu dus met bakken tegelijk binnen bij jou Sander?![]()
het leven van een beginnend dj gaat niet over rozenkost alleen maar geld
We zijn komende zaterdag voor de tweede keer aanwezig, zullen ook zeker terug blijven komen. (sfeer en muziek inderdaadSanderson wrote:Bussen is nog niet zeker.Dream Chaser wrote:Ik heb ergens iets gelezen over dat jullie zelf bussen in wilden gaan zetten of iets dergelijks, of klopt daar niks van?
En wat is de reden dat er vanaf oktober entree gevraagd gaat worden, als ik het vragen mag?
en betreft de entree is het net anders, vanaf september zal er vanaf 1 uur entree zijn, dus ben je voor die tijd binnen ist gewoon gratis.
Het is een hele grote club, en er draaien altijd wel een dj of 5. Zal ergens van betaald moeten worden.
Maar denk dat zodra je bekend bent met de sfeer en de muziek van Freaks dat je daar niet langer over na denkt
Maar we zijn voor 1 uur altijd wel binnen, dus dat maakt dan voor ons verder ook niks uit.
Wel erg netjes dat je hier antwoord op geeft, bedankt daarvoor!