Ow god, het wordt weer drukJeff3rd wrote:Je MOET erbij zijn! Je kan desnoods bij mij wel effe chillen tot de eerste trein gaat. Slaapplek word lastiger.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Nachillen tot de eerste trein dan houd ik me aanbevolen als ik niet kan pitten bij echte_oostzaner

Chukkels wrote:Ow god, het wordt weer drukJeff3rd wrote:Je MOET erbij zijn! Je kan desnoods bij mij wel effe chillen tot de eerste trein gaat. Slaapplek word lastiger.
Hahah! Hell no! Dat heb k gezegd.. Effe nachillen is prima. Maar wil niet weer met 12 man eindigen :p
word leuk dan, komt half hemkade bij je chillen tot de 1e trein gaat,Jeff3rd wrote:Chukkels wrote:Ow god, het wordt weer drukJeff3rd wrote:Je MOET erbij zijn! Je kan desnoods bij mij wel effe chillen tot de eerste trein gaat. Slaapplek word lastiger.
Hahah! Hell no! Dat heb k gezegd.. Effe nachillen is prima. Maar wil niet weer met 12 man eindigen :p
Als je maar weet dat ik geen taxichauffeur ga spelen om 8 uur 's ochtends 
-
SHardtraxxer
- 200 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
misschien kan ik wel regelen dat je bij ons kan pitten met banaanslak. moeten me ouders wel ff een weekendje weg gaanHoofdcoach wrote:Nachillen tot de eerste trein dan houd ik me aanbevolen als ik niet kan pitten bij echte_oostzaner![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
nicesuikerklontje wrote:misschien kan ik wel regelen dat je bij ons kan pitten met banaanslak. moeten me ouders wel ff een weekendje weg gaanHoofdcoach wrote:Nachillen tot de eerste trein dan houd ik me aanbevolen als ik niet kan pitten bij echte_oostzaner --boel dronken smileys--
Niks overmatig.KSwoosh wrote:whaha, nu al gevolgen van overmatig drokz gebruik?Duruz wrote:ahah. hoe is het trouwens met je hand iris? hoe kwam dat nou?
En het was een bijwerking..
Maar zie me gooaaaan 8:18 hahaha
Haha zeker fraai
Is het al bijna 22 oktober?
Is het al bijna 22 oktober?
Shittt ik vind die aftermovie echt verschrikkelijk slecht. Monteerwerk en beeldkeuzes zijn echt om te huilen 
b-ram wrote:Shittt ik vind die aftermovie echt verschrikkelijk slecht. Monteerwerk en beeldkeuzes zijn echt om te huilen
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
daan held.
Nog nooit zoveel bekenden op 1 aftermovie gezien, haha! 
Edit: Zie mezelf nu pas op 4:50..
Hadden wij al gespotMike-O wrote:Nog nooit zoveel bekenden op 1 aftermovie gezien, haha!
-
SHardtraxxer
- 200 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
kiek die nando goaan op die aftermovie 
Wat een aftermovie
Volgens mij ben ik de enige uit de hele zaal die er niet op staat
En inmiddels is het er alweer dubbel aan door die kutvakantie 
Moah wel een beetje, maar megaveel nietKSwoosh wrote:lijkt het nou zo of is pommer mega veel afgevallen?
Pommer wrote:Wat een aftermovieVolgens mij ben ik de enige uit de hele zaal die er niet op staat
![]()
Moah wel een beetje, maar megaveel nietKSwoosh wrote:lijkt het nou zo of is pommer mega veel afgevallen?En inmiddels is het er alweer dubbel aan door die kutvakantie
we houden wel van je hoor, pombeertje