Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
aangeskaft.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Hier ook :)
Hardtraxxer
114 posts member since 2009
last seen Apr 2014
BINNEN! :love:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Nice :D
M
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2011
last seen May 2013
Wat een plaat :love: Maar waar blijt B2B?
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Milanz wrote:Wat een plaat :love: Maar waar blijt B2B?
Stiekem hoop ik dat dat DIGI005 is, maar ik denk eerder een Pavelow release of Big Bang
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Luister hem nu al voor de 5e keer vanmorgen. wat een super plaat zeg!! :yay: :clap:
R
Hardtraxxer
353 posts member since 2011
last seen Jan 2019
Voor degeen die geïntereseerd zijn: http://www.fear.fm/magazine/review/wildstylez-huh/41
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Eindelijk :yay:
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
D-Ruz wrote:Eindelijk :yay:
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Skedoedelefloeps wrote:
Lyst wrote:Sorry maar Neilio is gewoon melodietjes met pitchkicks hardstyle, ik zie niet hoe dat op een label als DA past dat vernieuwend probeert te zijn.
Je zegt het zelf, probeert te zijn, DA platen zijn tot nu toe ook gewoon melodietjes met pitchkicks >.<
Past er in mijn optiek prima tussen, hij kan, net als NC en WSZ, redelijk veelzijdig producen. Wat duistere dingen en wat euforischere dingen.
Ik heb dingen van hem gehoord die echt heel anders zijn dan normale hardstyle en wel in een straatje zoals Huh? passen dus, hij zou er prima tussen passen imo.
Gewoon melodietjes met pitchkicks ben ik het helemaal niet eens hoor.
Alleen Escape, Big Bang & Back 2 Basic zijn naar mijn mening te vergelijken met de mainstream hardstyle.
Dit zijn er maar 3 uit de berg tracks die ze al hebben liggen. Ook was het de insteek verschillende dingen uit te brengen. Misschien dat er naar verloop van tijd nog wel meer vernieuwende dingen worden uitgebracht.
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Aangeschaft.
Wat een bommetje zeg :drool:
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
heerlijk nummertje!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Leuke plaat. Van de week eens kopen.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 13 days ago
waar blijft de info over digi005 :/
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Zygoma wrote:waar blijft de info over digi005 :/
Komt wel goed. Meestal zijn het andere webshops van hs.com die de info eerder online zetten, misschien word nu gevraagd om dat niet te doen om het verassingseffect groter te houden. Er is gezegd dat er 10 weken sowieso gereleased wordt, dus er komt er echt wel eentje.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
D-Ruz wrote:
Skedoedelefloeps wrote:
Lyst wrote:Sorry maar Neilio is gewoon melodietjes met pitchkicks hardstyle, ik zie niet hoe dat op een label als DA past dat vernieuwend probeert te zijn.
Je zegt het zelf, probeert te zijn, DA platen zijn tot nu toe ook gewoon melodietjes met pitchkicks >.<
Past er in mijn optiek prima tussen, hij kan, net als NC en WSZ, redelijk veelzijdig producen. Wat duistere dingen en wat euforischere dingen.
Ik heb dingen van hem gehoord die echt heel anders zijn dan normale hardstyle en wel in een straatje zoals Huh? passen dus, hij zou er prima tussen passen imo.
Gewoon melodietjes met pitchkicks ben ik het helemaal niet eens hoor.
Alleen Escape, Big Bang & Back 2 Basic zijn naar mijn mening te vergelijken met de mainstream hardstyle.
Dit zijn er maar 3 uit de berg tracks die ze al hebben liggen. Ook was het de insteek verschillende dingen uit te brengen. Misschien dat er naar verloop van tijd nog wel meer vernieuwende dingen worden uitgebracht.
Stardust, A Different Story zijn toch ook gewoon melodietjes met pitch kicks.