Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 00:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik snap wel dat ze 1 track per week releasen, want anders zouden ze sneller nieuwe tracks moeten gaan produceren die wellicht minder goed gaan klinken omdat ze er dan minder / te weinig tijd in kunnen steken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 08:31 
 
Artiest

KickinAzz schreef:
Ik snap wel dat ze 1 track per week releasen, want anders zouden ze sneller nieuwe tracks moeten gaan produceren die wellicht minder goed gaan klinken omdat ze er dan minder / te weinig tijd in kunnen steken :P


Wanneer komen ze dan met aanwinsten, nieuw talent enzo...
Is nu al een tijd geleden dat het label is aangekondigt, ze mogen ook wel eens met namen komen van producers i.p.v. alleen met tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 08:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu je het hebt over producties met andere producers, wordt Breathe op A2 records gereleased of DA? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 09:05 
 
Artiest

Komt op A2 album, dus zal een album sampler @ A2 worden neem ik aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 10:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
KickinAzz schreef:
Ik snap wel dat ze 1 track per week releasen, want anders zouden ze sneller nieuwe tracks moeten gaan produceren die wellicht minder goed gaan klinken omdat ze er dan minder / te weinig tijd in kunnen steken :P


Wanneer komen ze dan met aanwinsten, nieuw talent enzo...
Is nu al een tijd geleden dat het label is aangekondigt, ze mogen ook wel eens met namen komen van producers i.p.v. alleen met tracks.

Ben ik ook benieuwd naar, dat zou het probleem dat ze anders te snel moeten producen goed kunnen verhelpen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 10:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Daarvoor hebben ze toch dat contest op Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 11:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Daarvoor hebben ze toch dat contest op Defqon?

De winnaars daarvan mogen op de Purple draaien ja, maar ik heb nergens iets gelezen over een contract bij Digital Age :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 11:04 
 
Artiest

Zullen die 2 uberhaupt wel bezig zijn met het label... het lijken me niet echt leiders op dat gebied.
Kijk een Prophet of Zany die zullen wel flink bezig zijn ook met het label en hebben daar nog mensen voor,
Ik heb het gevoel dat WSZ en NC gewoon een dag in de studio zaten, bedachten hun eigen label op te zetten en gewoon tracks te maken.
Ik heb niet echt een gevoel dat ze bezig zijn een label te runnen, maar proberen andere dingen te produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 11:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Lyst schreef:
Daarvoor hebben ze toch dat contest op Defqon?

De winnaars daarvan mogen op de Purple draaien ja, maar ik heb nergens iets gelezen over een contract bij Digital Age :P

De plaat wordt toch ook uitgebracht op DA en ik denk afhankelijk van het niveau van de contest zullen misschien ook wel mensen gecontracteerd worden. Maar omdat het niet zeker is dat er dusdanige talenten meedoen die de moeite waard zijn om een contract aan te bieden is dat uiteraard niet vermeld, maar het lijkt me sterk als ze een plaat van geweldig niveau krijgen opgestuurd, dat ze het laten bij het eenmalig uitbrengen ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 12:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ik eigenaar van Digital Age zou zijn en er bevinden zich inderdaad artiesten met veel talent die een plaat van geweldig niveau brengen dan zou ik ze ook zeker een contract aanbieden, dus daar kan ik me wel in vinden ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 12:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk dat de personen die meedoen aan dit contest vooral een beetje naar nieuwe sounds moeten zoeken die nog niet eerder zijn gebruikt. Dus eventueel kijken naar andere genres en daar elementen van gebruiken, andere opbouw gebruiken etc... Het moet wel hardstyle blijven maar toch moet je zoiets hebben van: "wauw dat heb ik nog niet eerder zo gehoord :D " ;) . Ik zou niet teveel trance elementen proberen want die zijn al gebruikt nu door Noisecontrollers en Wildstylez, maar andere genres kan je zeker wel in zoeken. Daarbij moet je productie ook goed afgemixt zijn, een goeie sound design hebben en het masteren wordt dan door hun gedaan :) . Ik denk dat je met dit al ver komt. En natuurlijk zal degene die dit voor elkaar krijgt waarschijnlijk wel een contract krijgen bij Digital Age :P . Die mensen laten ze echt niet lopen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 12:58 
 
Artiest

Nou je kunt bv bedenken waarom iemand als Neilio bv niet benadert is door Digital Age (misschien ook wel hoor geen flauw idee >.<).
Dat zijn toch types die je in zo'n label kunt zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 13:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Nou je kunt bv bedenken waarom iemand als Neilio bv niet benadert is door Digital Age (misschien ook wel hoor geen flauw idee >.<).
Dat zijn toch types die je in zo'n label kunt zetten.

:yes:

Heb hem ook al voorgesteld om mee te gaan doen aan de contest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 13:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Sorry maar Neilio is gewoon melodietjes met pitchkicks hardstyle, ik zie niet hoe dat op een label als DA past dat vernieuwend probeert te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Sorry maar Neilio is gewoon melodietjes met pitchkicks hardstyle, ik zie niet hoe dat op een label als DA past dat vernieuwend probeert te zijn.

Ik snap dat ook niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 13:58 
 
Artiest

Lyst schreef:
Sorry maar Neilio is gewoon melodietjes met pitchkicks hardstyle, ik zie niet hoe dat op een label als DA past dat vernieuwend probeert te zijn.


Je zegt het zelf, probeert te zijn, DA platen zijn tot nu toe ook gewoon melodietjes met pitchkicks >.<
Past er in mijn optiek prima tussen, hij kan, net als NC en WSZ, redelijk veelzijdig producen. Wat duistere dingen en wat euforischere dingen.
Ik heb dingen van hem gehoord die echt heel anders zijn dan normale hardstyle en wel in een straatje zoals Huh? passen dus, hij zou er prima tussen passen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen slechte track, zeker de moeite waard :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 18:38 
 
Hardtraxxer

Eindelijk vanavond is die uit, iemand al een idee wat DIDI005 zal zijn??
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 18:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jeff schreef:
Eindelijk vanavond is die uit, iemand al een idee wat DIDI005 zal zijn??

Wordt sowieso een Noisecontrollers release maar welke weten we nog niet. Het is wachten op djshop.de daar komen ze altijd als eerste op te staan ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 18:58 
 
Hardtraxxer

D-Teq schreef:
jeff schreef:
Eindelijk vanavond is die uit, iemand al een idee wat DIDI005 zal zijn??

Wordt sowieso een Noisecontrollers release maar welke weten we nog niet. Het is wachten op djshop.de daar komen ze altijd als eerste op te staan ;) .

Is dat zo? Zou het niet een Pavelow release kunnen zijn? Die zouden ook op DA komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verre weg beste DA release,tot nu toe :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binne 5 uur word hij aangeschaft^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bob marok schreef:
D-Teq schreef:
jeff schreef:
Eindelijk vanavond is die uit, iemand al een idee wat DIDI005 zal zijn??

Wordt sowieso een Noisecontrollers release maar welke weten we nog niet. Het is wachten op djshop.de daar komen ze altijd als eerste op te staan ;) .

Is dat zo? Zou het niet een Pavelow release kunnen zijn? Die zouden ook op DA komen.


Dat zou zo maar kunnen, heeft een paar behoorlijke tracks gemaakt dus dat zou ik niet erg vinden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 23:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
bob marok schreef:
Is dat zo? Zou het niet een Pavelow release kunnen zijn? Die zouden ook op DA komen.


Dat zou zo maar kunnen, heeft een paar behoorlijke tracks gemaakt dus dat zou ik niet erg vinden :thumbsup:

Beautiful & Rich plz :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 00:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Uit @ Hardstyle.com
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle