Hardtraxx Addict

Jup :D !
http://www.hardstyle.com/#!/wildstylez/huh/original-mix/
Artiest

aangeskaft.
Hardtraxx Veteran

Hier ook :)
Hardtraxxer

BINNEN! :love:
Hardtraxx Veteran

Nice :D
Hardtraxx Newbie

Wat een plaat :love: Maar waar blijt B2B?
Hardtraxxer

Milanz schreef:
Wat een plaat :love: Maar waar blijt B2B?

Stiekem hoop ik dat dat DIGI005 is, maar ik denk eerder een Pavelow release of Big Bang
Hardtraxx Veteran

Luister hem nu al voor de 5e keer vanmorgen. wat een super plaat zeg!! :yay: :clap:
Hardtraxxer

Voor degeen die geïntereseerd zijn: http://www.fear.fm/magazine/review/wildstylez-huh/41
Hardtraxx Elite

Eindelijk :yay:
Hardtraxx Veteran

D-Ruz schreef:
Eindelijk :yay:
Hardtraxx Elite

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Sorry maar Neilio is gewoon melodietjes met pitchkicks hardstyle, ik zie niet hoe dat op een label als DA past dat vernieuwend probeert te zijn.

Je zegt het zelf, probeert te zijn, DA platen zijn tot nu toe ook gewoon melodietjes met pitchkicks >.<
Past er in mijn optiek prima tussen, hij kan, net als NC en WSZ, redelijk veelzijdig producen. Wat duistere dingen en wat euforischere dingen.
Ik heb dingen van hem gehoord die echt heel anders zijn dan normale hardstyle en wel in een straatje zoals Huh? passen dus, hij zou er prima tussen passen imo.

Gewoon melodietjes met pitchkicks ben ik het helemaal niet eens hoor.
Alleen Escape, Big Bang & Back 2 Basic zijn naar mijn mening te vergelijken met de mainstream hardstyle.
Dit zijn er maar 3 uit de berg tracks die ze al hebben liggen. Ook was het de insteek verschillende dingen uit te brengen. Misschien dat er naar verloop van tijd nog wel meer vernieuwende dingen worden uitgebracht.
Hardtraxx Addict

Aangeschaft.
Wat een bommetje zeg :drool:
Hardtraxx Addict

heerlijk nummertje!
Hardtraxx Veteran

Leuke plaat. Van de week eens kopen.
Hardtraxx Elite

waar blijft de info over digi005 :/
Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
waar blijft de info over digi005 :/

Komt wel goed. Meestal zijn het andere webshops van hs.com die de info eerder online zetten, misschien word nu gevraagd om dat niet te doen om het verassingseffect groter te houden. Er is gezegd dat er 10 weken sowieso gereleased wordt, dus er komt er echt wel eentje.
Artiest

D-Ruz schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Sorry maar Neilio is gewoon melodietjes met pitchkicks hardstyle, ik zie niet hoe dat op een label als DA past dat vernieuwend probeert te zijn.

Je zegt het zelf, probeert te zijn, DA platen zijn tot nu toe ook gewoon melodietjes met pitchkicks >.<
Past er in mijn optiek prima tussen, hij kan, net als NC en WSZ, redelijk veelzijdig producen. Wat duistere dingen en wat euforischere dingen.
Ik heb dingen van hem gehoord die echt heel anders zijn dan normale hardstyle en wel in een straatje zoals Huh? passen dus, hij zou er prima tussen passen imo.

Gewoon melodietjes met pitchkicks ben ik het helemaal niet eens hoor.
Alleen Escape, Big Bang & Back 2 Basic zijn naar mijn mening te vergelijken met de mainstream hardstyle.
Dit zijn er maar 3 uit de berg tracks die ze al hebben liggen. Ook was het de insteek verschillende dingen uit te brengen. Misschien dat er naar verloop van tijd nog wel meer vernieuwende dingen worden uitgebracht.

Stardust, A Different Story zijn toch ook gewoon melodietjes met pitch kicks.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle