Jay wrote:Juiste naam is Evolution Beat E.P. (zie coverart op trackitdown)
Uhum modjes !!!!
Jay wrote:Juiste naam is Evolution Beat E.P. (zie coverart op trackitdown)
Hij heet inderdaad Evolution Beat E.P.Jay wrote:Jay wrote:Juiste naam is Evolution Beat E.P. (zie coverart op trackitdown)
Uhum modjes !!!!
U riep?Jay wrote:Jay wrote:Juiste naam is Evolution Beat E.P. (zie coverart op trackitdown)
Uhum modjes !!!!
Stoor, vooral jij, je er niet aan als deze vocals gewoon 100% uit andere tracks komen?Lyst wrote:Hmm ik kom terug op mijn reactie, to the club en evolution beat luisteren erg lekker weg, beide tracks zijn wel vrij uniek. Het komt echter nog steeds bij lange na niet in de buurt van unexpected etc.
Is meneer nieuw in de hardstyle scene?wvd wrote:Stoor, vooral jij, je er niet aan als deze vocals gewoon 100% uit andere tracks komen?Lyst wrote:Hmm ik kom terug op mijn reactie, to the club en evolution beat luisteren erg lekker weg, beide tracks zijn wel vrij uniek. Het komt echter nog steeds bij lange na niet in de buurt van unexpected etc.
Huh? In to the club zitten nauwelijks vocals en die komen me ook niet bekend voor, zelfde geldt voor evolution beat.wvd wrote:Stoor, vooral jij, je er niet aan als deze vocals gewoon 100% uit andere tracks komen?Lyst wrote:Hmm ik kom terug op mijn reactie, to the club en evolution beat luisteren erg lekker weg, beide tracks zijn wel vrij uniek. Het komt echter nog steeds bij lange na niet in de buurt van unexpected etc.
In The Club zijn vocals die Robin Clark ook heeft gebruikt, maar kan me voorstellen dat je dat niet echt kent ofzo aangezien Ivan Carsten en Robin Clark van een heel ander kaliber isLyst wrote:Huh? In to the club zitten nauwelijks vocals en die komen me ook niet bekend voor, zelfde geldt voor evolution beat.wvd wrote:Stoor, vooral jij, je er niet aan als deze vocals gewoon 100% uit andere tracks komen?Lyst wrote:Hmm ik kom terug op mijn reactie, to the club en evolution beat luisteren erg lekker weg, beide tracks zijn wel vrij uniek. Het komt echter nog steeds bij lange na niet in de buurt van unexpected etc.
Spankox - To The Club:Skedoedelefloeps wrote:
In The Club zijn vocals die Robin Clark ook heeft gebruikt, maar kan me voorstellen dat je dat niet echt kent ofzo aangezien Ivan Carsten en Robin Clark van een heel ander kaliber is