Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 14:47 

Hardtraxxer

Jay schreef:
Juiste naam is Evolution Beat E.P. (zie coverart op trackitdown)

Uhum modjes !!!! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 16:22 

Hardtraxx Addict

Jay schreef:
Jay schreef:

Hij heet inderdaad Evolution Beat E.P. ;)
Wel raar dat nu bij dit label cat.nr. 068 wordt overgeslagen!
Aparte release, alleen Push My Name kan mij boeien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 19:51 

Hardtraxx Veteran

Jay schreef:
Jay schreef:

U riep? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 01:10 

Hardtraxx Veteran

Weer van die dubstep... echt zoooooooooooooooooooo lelijk is dat. Vind in the club nog wel leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 23:05 

01. Evolution Beat (6:00): tja... ik vind de melo niet zo geweldig, de vocals klinken nergens naar en het nr is verschrikkelijk traag, maar die kick voor de climax is wel gruwelijk lekker :D die daarna daarentegen... :sick:
02. Close Your Eyes (5:11): beter als evolution beat, maar alsnog niet echt "IT"
03. In The Club (5:46): weer die heerlijke kick voor de climax, maar voor de rest gewoon rotzooi dit, jammer hoor :/
04. Push My Name (4:23): trage troep -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 23:07 

Hardtraxx Addict

Waarom stukken tekst rechtstreeks uit andere tracks kopieren? :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 19:14 

Aan het typen...

Hmm ik kom terug op mijn reactie, to the club en evolution beat luisteren erg lekker weg, beide tracks zijn wel vrij uniek. Het komt echter nog steeds bij lange na niet in de buurt van unexpected etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 19:30 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Hmm ik kom terug op mijn reactie, to the club en evolution beat luisteren erg lekker weg, beide tracks zijn wel vrij uniek. Het komt echter nog steeds bij lange na niet in de buurt van unexpected etc.

Stoor, vooral jij, je er niet aan als deze vocals gewoon 100% uit andere tracks komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 19:43 

Hardtraxx Veteran

Onbegrijpelijk. Hoezo zet hij een housestuk neer als anticlimax van Evolution beat? Serieus WTF is dat voor stront. Het bouwt echt goed op dat nummer, break is sfeervol, die vocals met melo zijn energiek. En dan dat.. jezus.

To the club is wel leuk, mooie break met hele vette synths en een stiekem best wel vette anticlimax. Die lento plaat is pure schijt en die 'normale' track doet me ook weinig. Alleen to the club leuk maar evolution beat had ook erg vet geweest als hij gewoon een climax had in plaats van dat house/electrostuk. wtf zeg echt ongelofelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 20:52 

Artiest

wvd schreef:
Lyst schreef:

Stoor, vooral jij, je er niet aan als deze vocals gewoon 100% uit andere tracks komen?

Is meneer nieuw in de hardstyle scene?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 21:06 

Aan het typen...

wvd schreef:
Lyst schreef:

Huh? In to the club zitten nauwelijks vocals en die komen me ook niet bekend voor, zelfde geldt voor evolution beat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 21:08 

Artiest

Lyst schreef:
wvd schreef:
Lyst schreef:

Huh? In to the club zitten nauwelijks vocals en die komen me ook niet bekend voor, zelfde geldt voor evolution beat.

In The Club zijn vocals die Robin Clark ook heeft gebruikt, maar kan me voorstellen dat je dat niet echt kent ofzo aangezien Ivan Carsten en Robin Clark van een heel ander kaliber is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 21:13 

Aan het typen...

Ik luister inderdaad geen Robin Clark, ik houd al niet van mainstream, dan ga ik al helemaal niet naar onbekende mainstream producers luisteren. Verder is het gebruik van die vocal echt minimaal in de track. Na de eerste keer door de track scannen dacht ik zelfs dat er geeneens vocals inzaten. Bovendien zijn diverse vocals de laatste 10 jaar al tig keer hergebruikt, dus nee daar kan ik niet echt mee zitten, het is maar net hoe je ze gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:54 

Hardtraxx Veteran

het is er weer zo 1tje hoor

100x luisteren en hij is dik :oh: evolution beat (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 17:16 

Artiest

Push My Name :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 17:57 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:

In The Club zijn vocals die Robin Clark ook heeft gebruikt, maar kan me voorstellen dat je dat niet echt kent ofzo aangezien Ivan Carsten en Robin Clark van een heel ander kaliber is >.<

Spankox - To The Club:

Monday night, to the club
Tuesday night, to the club
Wednesdaynight, what a headache
But I Went, to the club
Thursday night, to the club
Friday night, didn't wanna go
Then my friend Michelle called me on the phone
And so I went, to the club
:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 02:21 

Hardtraxx Addict

In The Club :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 12:47 

Hardtraxxer

Je moet echt even de 2e qlimax van push my name luisteren die niet op t youtube filmpje staat maar wel op trakitdown.
Echt gruwelijk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 13:34 

Hardtraxx Newbie

Melodie van In the club doet mij denken aan een mix tussen Killzone en Push That Feeling, wel nice!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle