Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Zoon klassieker remixen hoort niet :(
Deze klinkt echt niet vet :/
Hardtraxxer
514 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Nikkel wrote:
Jolle wrote:Het origineel is toch ook avn hem met Activator?
The Nasty Boyz zijn volgens mij Bruno Powers en Ivan Carsten ;)
Het origineel is inderdaad van Bruno Power en Ivan Carsten en de versie die bij iedereen zo goed bevalt is de remix van Hardstyle Masterz.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Nee na nog een paar keer luisteren vind ik zelfs slechter, climax knalt gewoon niet terwijl orgineel dat wel heeft.
Erg jammer -.-
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Ik vind hem opzich wel leuk wegluisteren thuis. Vind het origineel ook een prima nummer, maar vind deze ook wel prima klinken. Die valse gitaarsynth wat iedereen zegt is an sich niet zo dramatisch in mijn oren.
En vind het een beetje pinkpop-festivalganger stijl om te zeggen dat je klassiekers niet mag mixen, als je het niks vind laat je deze links liggen.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Gister even de climax beluisterd en wat een kinderachtig gepingel zeg/ :/
Artiest
1973 posts member since 2009
Beetje jammer dit!

Dit weekend nog de Hardstyle Masterz Cut gedraaid op Euphoria en wat was dat toch weer geweldig :drool:
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Vreselijk.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Hunt wrote:
Nikkel wrote:
Jolle wrote:Het origineel is toch ook avn hem met Activator?
The Nasty Boyz zijn volgens mij Bruno Powers en Ivan Carsten ;)
Het origineel is inderdaad van Bruno Power en Ivan Carsten en de versie die bij iedereen zo goed bevalt is de remix van Hardstyle Masterz.
Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar Activator had al rechten over die plaat betaald (break is gekopieerd uit een ander nummer) en op dat moment haalde SAIFAM Bruno Power binnen en is deze track op een SAIFAM label gereleased. Weet niet 100% meer zeker of Activator het nummer ook zelf geproduceerd heeft, dus zal daar geen uitspraak over doen, maar het zou goed kunnen.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Gangsterdwerg wrote:Wat een walgelijke track. Intro is nog redelijk maar niet beter of slechter dan die van het origineel. Break is versneld maar dat haalt meteen ook alle emotie er uit. De synth is walgelijk, lijkt wel een valse gitaar en die edit van de melodie voegt niks toe. een van de slechtste remixen die ik ooit gehoord hebt en dat voor zon classic.
Niets aan toe te voegen. Echt waardeloos dit.
M
Hardtraxxer
263 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Dit is echt eeuwig zonde, kermis remix van een van de betere platen ooit. Zoals hier eerder al word aangegeven is al het gevoel er uit gehaald.

Hopen dat ik toevallig naar het toilet ben als hij em draait op XQ.
Hardtraxxer
401 posts member since 2011
last seen Feb 2012
Madbone wrote:Dit is echt eeuwig zonde, kermis remix van een van de betere platen ooit. Zoals hier eerder al word aangegeven is al het gevoel er uit gehaald.

Hopen dat ik toevallig naar het toilet ben als hij em draait op XQ.
Hopen dat je weer terug bent als de Hardstyle Masterz Cut wordt gedraaid :drool: