Zoon klassieker remixen hoort niet
Deze klinkt echt niet vet
Deze klinkt echt niet vet
Het origineel is inderdaad van Bruno Power en Ivan Carsten en de versie die bij iedereen zo goed bevalt is de remix van Hardstyle Masterz.Nikkel wrote:The Nasty Boyz zijn volgens mij Bruno Powers en Ivan CarstenJolle wrote:Het origineel is toch ook avn hem met Activator?
Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar Activator had al rechten over die plaat betaald (break is gekopieerd uit een ander nummer) en op dat moment haalde SAIFAM Bruno Power binnen en is deze track op een SAIFAM label gereleased. Weet niet 100% meer zeker of Activator het nummer ook zelf geproduceerd heeft, dus zal daar geen uitspraak over doen, maar het zou goed kunnen.Hunt wrote:Het origineel is inderdaad van Bruno Power en Ivan Carsten en de versie die bij iedereen zo goed bevalt is de remix van Hardstyle Masterz.Nikkel wrote:The Nasty Boyz zijn volgens mij Bruno Powers en Ivan CarstenJolle wrote:Het origineel is toch ook avn hem met Activator?
Niets aan toe te voegen. Echt waardeloos dit.Gangsterdwerg wrote:Wat een walgelijke track. Intro is nog redelijk maar niet beter of slechter dan die van het origineel. Break is versneld maar dat haalt meteen ook alle emotie er uit. De synth is walgelijk, lijkt wel een valse gitaar en die edit van de melodie voegt niks toe. een van de slechtste remixen die ik ooit gehoord hebt en dat voor zon classic.
Hopen dat je weer terug bent als de Hardstyle Masterz Cut wordt gedraaidMadbone wrote:Dit is echt eeuwig zonde, kermis remix van een van de betere platen ooit. Zoals hier eerder al word aangegeven is al het gevoel er uit gehaald.
Hopen dat ik toevallig naar het toilet ben als hij em draait op XQ.