Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik zit te kijken naar een nieuwe mixer, want dat ding wat ik heb mist een stukje frequenties, natuurlijk niet geheel handig.

Ik heb maar 2 CD spelers, dus ik zit eigenlijk te kijken naar een DJM400 op marktplaats oid. Heeft iemand daar ervaring mee?
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Ik heb er hier eentje, wat moet je precies weten? Ik heb alleen niet zoveel verstand van technische dingen enz. :P
Hardtraxxer
747 posts member since 2009
last seen Jan 2011
prima mixertje, vriend van me heeft hem. Leuke effecten en allemaal erg simpel te bedienen!
zelf heb ik de DJM-800. stukje duurder, maar dan heb je ook 4 channels, 15 effecten en color FX :D
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
T
Artiest
1037 posts member since 2009
last seen May 2022
DJM400 is perfect... heb dat dingetje ook al weer ff en werkt heerlijk.
Voor thuis heb je geen 800 nodig.. de belangrijkste effecten zitten ook op de 400.

en de colour fx is leuk :) maar bij het mixen zijn effecten etc geen must :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
TheDizZorder wrote:DJM400 is perfect... heb dat dingetje ook al weer ff en werkt heerlijk.
Voor thuis heb je geen 800 nodig.. de belangrijkste effecten zitten ook op de 400.

en de colour fx is leuk :) maar bij het mixen zijn effecten etc geen must :)
Effecten maken me eigenlijk vrij weinig uit, die vind ik zelden iets toevoegen in Hardstyle althans.

Ik zoek gewoon een mooie compacte mixer die goed geluid geeft voor een fatsoenlijke prijs en die (als het even kan) niet van die opstaande randen heeft. Mijn Reloops hebben er nogal onder geleden helaas. Daarom kwam ik op de DJM400 uit, die voor 350 euro op marktplaats te pakken zijn.

Zijn er nog specifiek dingen waar ik op moet letten? Dingen die bij een DJM wat sneller stuk gaan of lekkende faders specifiek ofzo?
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Ik heb hem dik een half jaar, maar nog geen defect, dus volgensmij is het wel een degelijk dingetje..
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Heeft iemand verder gebruikerservaring met DJM350? (dat is de vervanger van zeg maar). Hij ziet er wel wat matiger uit voor mijn gevoel.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 16 hours ago
Ik heb de CDJ 350, er zitten minder effecten op dan de 400, maar die 4 die er op zitten zijn wel erg goed, ik heb er genoeg aan. Over slijtage kan ik niks zeggen, heb 'm pas 3 of 4 maanden.

En het is heel handig opnemen via USB ^^
T
Artiest
1037 posts member since 2009
last seen May 2022
Josh-T wrote:Ik heb de CDJ 350, er zitten minder effecten op dan de 400, maar die 4 die er op zitten zijn wel erg goed, ik heb er genoeg aan. Over slijtage kan ik niks zeggen, heb 'm pas 3 of 4 maanden.

En het is heel handig opnemen via USB ^^
enige nadeel van de 350 is dat de effecten altijd op de master zit. Bij de 400 kan je nog een kanaal aangeven waar je evt de effect overheen wil laten gaan.

Geluidskwaliteit is bij beide mixers top. Je zal zeker het verschil merken. Voordeel bij die 350 is de record functie bij de mixer, hoef je niet met kabels naar je computer te gaan. Wel opletten dat je je TRIM/GAIN goed zet want vanuit daarmee neem je op.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Ik ben zelf ook niet zo'n fan van marktplaats en dergelijke. Daarom wil ik eigenlijk nieuw hebben of van een bekende, dan weet ik zeker dat het goed zit. Het probleem is dat nieuw meteen 200 euro extra kost.