Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit te kijken naar een nieuwe mixer, want dat ding wat ik heb mist een stukje frequenties, natuurlijk niet geheel handig.

Ik heb maar 2 CD spelers, dus ik zit eigenlijk te kijken naar een DJM400 op marktplaats oid. Heeft iemand daar ervaring mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er hier eentje, wat moet je precies weten? Ik heb alleen niet zoveel verstand van technische dingen enz. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

prima mixertje, vriend van me heeft hem. Leuke effecten en allemaal erg simpel te bedienen!
zelf heb ik de DJM-800. stukje duurder, maar dan heb je ook 4 channels, 15 effecten en color FX :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

djs-corner/problemen-hulp-met-dj-gear-topic-t7777.html :$ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 02:15 
 
Artiest

DJM400 is perfect... heb dat dingetje ook al weer ff en werkt heerlijk.
Voor thuis heb je geen 800 nodig.. de belangrijkste effecten zitten ook op de 400.

en de colour fx is leuk :) maar bij het mixen zijn effecten etc geen must :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
DJM400 is perfect... heb dat dingetje ook al weer ff en werkt heerlijk.
Voor thuis heb je geen 800 nodig.. de belangrijkste effecten zitten ook op de 400.

en de colour fx is leuk :) maar bij het mixen zijn effecten etc geen must :)

Effecten maken me eigenlijk vrij weinig uit, die vind ik zelden iets toevoegen in Hardstyle althans.

Ik zoek gewoon een mooie compacte mixer die goed geluid geeft voor een fatsoenlijke prijs en die (als het even kan) niet van die opstaande randen heeft. Mijn Reloops hebben er nogal onder geleden helaas. Daarom kwam ik op de DJM400 uit, die voor 350 euro op marktplaats te pakken zijn.

Zijn er nog specifiek dingen waar ik op moet letten? Dingen die bij een DJM wat sneller stuk gaan of lekkende faders specifiek ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hem dik een half jaar, maar nog geen defect, dus volgensmij is het wel een degelijk dingetje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand verder gebruikerservaring met DJM350? (dat is de vervanger van zeg maar). Hij ziet er wel wat matiger uit voor mijn gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de CDJ 350, er zitten minder effecten op dan de 400, maar die 4 die er op zitten zijn wel erg goed, ik heb er genoeg aan. Over slijtage kan ik niks zeggen, heb 'm pas 3 of 4 maanden.

En het is heel handig opnemen via USB ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 09:34 
 
Artiest

Josh-T schreef:
Ik heb de CDJ 350, er zitten minder effecten op dan de 400, maar die 4 die er op zitten zijn wel erg goed, ik heb er genoeg aan. Over slijtage kan ik niks zeggen, heb 'm pas 3 of 4 maanden.

En het is heel handig opnemen via USB ^^


enige nadeel van de 350 is dat de effecten altijd op de master zit. Bij de 400 kan je nog een kanaal aangeven waar je evt de effect overheen wil laten gaan.

Geluidskwaliteit is bij beide mixers top. Je zal zeker het verschil merken. Voordeel bij die 350 is de record functie bij de mixer, hoef je niet met kabels naar je computer te gaan. Wel opletten dat je je TRIM/GAIN goed zet want vanuit daarmee neem je op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben zelf ook niet zo'n fan van marktplaats en dergelijke. Daarom wil ik eigenlijk nieuw hebben of van een bekende, dan weet ik zeker dat het goed zit. Het probleem is dat nieuw meteen 200 euro extra kost.
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner