Als ik het geld had stuurde ik hem wel een privé jet.wootum wrote:Dozer
Mensen, ik ben er helaas niet bij vanavond in dynamo, voor het @3fm @SR10EHV #SR10. Zit ingesneeuwt en ijzelt in de belgiëse ardennen!
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
MHardtraxxer
- 54 posts member since 2010
- last seen May 2012
Balen!
Ik had ook niet verwacht dat het uitverkocht zou raken...
Maar ik heb ze in the pocket!
Wordt knallen vnv
Ik had ook niet verwacht dat het uitverkocht zou raken...
Maar ik heb ze in the pocket!
Wordt knallen vnv
Als iemand toevallig nog kaartjes over hebt! Dan let me het knowen!
Dalijk!!
(De jongen in het knalgele T-Shirt)
Jo ik ben weg, jongen in donkergrijze shirt met roze/paarse opdruk maar denk niet dat iemand dat herkent 
Hier niemand nog een kaartje over? 
Was een goed feestje! Prima vermaakt. 
Boh, dat was keihard doorrammen. Ik was wel kapot aan het eind, doordat het erg warm was.
Aan het begin was het best druk, volgens mij best veel random gasten die daar gewoon gingen kijken ofzo...
Maar toen vanaf 12 a half 1 kwamen J&W ff met Autumn Green en daarna over naar Ran-D en IO sloot keihard af. Tenslotte nog 2 plaatjes als toegift van B-Front en IO. Dat was een geniaal hard einde. Goed geregeld en 10 666 oiro's opgehaald voor SR. Misschien komen ze zo nog langs op de stream.
Aan het begin was het best druk, volgens mij best veel random gasten die daar gewoon gingen kijken ofzo...
Maar toen vanaf 12 a half 1 kwamen J&W ff met Autumn Green en daarna over naar Ran-D en IO sloot keihard af. Tenslotte nog 2 plaatjes als toegift van B-Front en IO. Dat was een geniaal hard einde. Goed geregeld en 10 666 oiro's opgehaald voor SR. Misschien komen ze zo nog langs op de stream.
Is al geweest. Fresku en consorten kwamen langs en gaven de cheque van 10666 euroQz. wrote:Boh, dat was keihard doorrammen. Ik was wel kapot aan het eind, doordat het erg warm was.
-
MHardtraxxer
- 54 posts member since 2010
- last seen May 2012
Vet Feestje,
Ik heb jammer genoeg IO moeten missen. Maar de rest draaide zeer goed.
En B-front was ook een leuke verassing!
Ik heb Josh-T nog ff gesproken. Ik weet niet of er nog meer hardtraxxers waren
Ik heb jammer genoeg IO moeten missen. Maar de rest draaide zeer goed.
En B-front was ook een leuke verassing!
Ik heb Josh-T nog ff gesproken. Ik weet niet of er nog meer hardtraxxers waren
ik heb idd ook ff josti aka Josh-T gesproken. Was wel leuk feestje.
Errug vet feest seg!
B-Front en The Pitcher die kwamen meedraaien, dj's die gwn mee stonden te feesten!
Was lacheuh!
Snoeihard geluid ook, sjezus!
B-Front en The Pitcher die kwamen meedraaien, dj's die gwn mee stonden te feesten!
Was lacheuh!
Snoeihard geluid ook, sjezus!
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Maximize wrote:Karel toch