Robberrtt lekker los op de alcohol!roberttt wrote:nog 5 daagjesheb er zin in. Vooral het einde gaat mooi worden
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
naise, ik kom ook uit hoornPatjee410 wrote:nice nice!
15 minuten met de trein vanuit Hoorn:)
zeker een optie, nu nog mensen overhalen haha
line up ziet er goed uit!
maar moet deze overslaan helaas, geen centen
Zonde, kunnen we niet samen spacen
entree kost geen drol en water is gratis
Nee entree is voor ons gratis.. enigste nadeel.. het is zover wegChukkels wrote:Zonde, kunnen we niet samen spacen![]()
Ik zeg dat entree geen drol kost (15) en dat water gratis is 
helaas, naja binnekort maar weer eens, keihard trippenChukkels wrote:Zonde, kunnen we niet samen spacen![]()
Wanneer?NaarDeQlote wrote:helaas, naja binnekort maar weer eens, keihard trippenChukkels wrote:Zonde, kunnen we niet samen spacen![]()
Dankzij de NS, kunnen wij niet meer naar dit feest. Zal 4 uur duren voordat we uberhaupt in Amsterdam zijn en dan nog naar Purmerend wordt hem niet. Blijf dus maar in Kampen City vandaag, verdriet weg drinken
jij gaat zeker naar loudness ipv reset ?
haha verdorie, naja spacen we samen over een flinke afstand 
wat ik daarna ga doen weet ik nog niet, zie ik dan wel weer, hardbass denk ik pas weer:O
wat ik daarna ga doen weet ik nog niet, zie ik dan wel weer, hardbass denk ik pas weer:O
Haha k dan, op Hardbass doe ik gezellig met je mee