Weet iemand toevallig wanneer de defqon dvd verschijnt?
Dat is meestal toch rond deze tijd?
Thanks!
Dat is meestal toch rond deze tijd?
Thanks!
+1dawasiknie wrote:Vorig jaar was het september 2009. Zal dit jaar niet anders zijn.
Ik kijk er eigenlijk ook niet zo naar uit, het feest was sowieso al een kleine tegenvaller, en de DVD was echt helemaal niks aan vorig jaar (op wat extra's na). Ik heb geen zin om weer een uur naar de main te kijken en 10 minuten naar de andere area's.
+1 = +2Inno wrote:+1dawasiknie wrote:Vorig jaar was het september 2009. Zal dit jaar niet anders zijn.
Ik kijk er eigenlijk ook niet zo naar uit, het feest was sowieso al een kleine tegenvaller, en de DVD was echt helemaal niks aan vorig jaar (op wat extra's na). Ik heb geen zin om weer een uur naar de main te kijken en 10 minuten naar de andere area's.
DVD van Qlimax was supervet! Geweldige beeldkwaliteit, goede montage, alles kwam aan bod, paar mooie momentjes teruggezien... die was gewoon mooi!JolleNL wrote:Hij was in ieder geval stukken beter dan de Qlimax 2009 dvd! Daar had je om de 5 minuten weer een intro van 2 minuten.. en die 2 tracks tussen de intro's door waren ook nog tracks met een break van een minuut.