Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 42 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
322 posts member since 2009
last seen Aug 2011
Weet iemand toevallig wanneer de defqon dvd verschijnt?

Dat is meestal toch rond deze tijd?

Thanks!
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Jaa, ik zit met dezelfde vraag ;) :corn: duurt al ff namelijk
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik denk dat het dit jaar wat langer gaat duren omdat ze ook al bezig zijn met De Feestfabriek DVD.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Vorig jaar was het september 2009. Zal dit jaar niet anders zijn.
Ik kijk er eigenlijk ook niet zo naar uit, het feest was sowieso al een kleine tegenvaller, en de DVD was echt helemaal niks aan vorig jaar (op wat extra's na). Ik heb geen zin om weer een uur naar de main te kijken en 10 minuten naar de andere area's.
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
dawasiknie wrote:Vorig jaar was het september 2009. Zal dit jaar niet anders zijn.
Ik kijk er eigenlijk ook niet zo naar uit, het feest was sowieso al een kleine tegenvaller, en de DVD was echt helemaal niks aan vorig jaar (op wat extra's na). Ik heb geen zin om weer een uur naar de main te kijken en 10 minuten naar de andere area's.
+1

Alleen de blue en black waren vet :)
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Inno wrote:
dawasiknie wrote:Vorig jaar was het september 2009. Zal dit jaar niet anders zijn.
+1
+1 = +2
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Hij was in ieder geval stukken beter dan de Qlimax 2009 dvd! Daar had je om de 5 minuten weer een intro van 2 minuten.. en die 2 tracks tussen de intro's door waren ook nog tracks met een break van een minuut.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Vanaf de NC is de Qlimax DVD wel beuken :) . 2007,2008 kijk ik nog regelmatig terug net zoals defqon 2008.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
JolleNL wrote:Hij was in ieder geval stukken beter dan de Qlimax 2009 dvd! Daar had je om de 5 minuten weer een intro van 2 minuten.. en die 2 tracks tussen de intro's door waren ook nog tracks met een break van een minuut.
DVD van Qlimax was supervet! Geweldige beeldkwaliteit, goede montage, alles kwam aan bod, paar mooie momentjes teruggezien... die was gewoon mooi!
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
idd, feestfabriek dvd wordt een mooie!
Hij komt wel, of zal echt wel komen ^^
Hardtraxxer
958 posts member since 2010
last seen Oct 2021