Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

Defqon dvd,
mag niet op youtube staan. 55%  55%  [ 12 ]
ik kijk hem zelf op youtube. 36%  36%  [ 8 ]
ik kijk het, en dan koop ik het. 9%  9%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 22
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik was aan het rond surfen op youtube, kom ik heel de defqon dvd 2009 tegen. Alleen dan in stukjes gehakt, na wat verder onderzoek (ik zit niet vaak op youtube) kwam ik ook zelfs qlimax 2003 dvd, defqon 2006 enz tegen.

Dat vind ik nou jammer, waarom doen ze dat. Hebben die gasten niks beters te doen, en mag dit wel? Als ik Q-dance was zou ik dit er van af laten halen! Zo verkoopt die dvd toch niet :( en je krijgt alleen maar mensen die de tracklist willen weten, want dan kunnen ze daarna het downloade op limewire ofz!

Snapje hoe ik er over denk, Hoe denken jullie daar dan over? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 16:53 
 
Hardtraxx Newbie

Iedereen die hem wil hebben, die koopt hem toch wel!!
omdat ie er geweest is! en toch ook het doosje wil hebben!
Collector's item plus cd-tje en vele extra's!
dus een must have voor de fans toch????
xd :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 16:56 
 
Hardtraxxer

pele1981 schreef:
Iedereen die hem wil hebben, die koopt hem toch wel!!
omdat ie er geweest is! en toch ook het doosje wil hebben!
Collector's item plus cd-tje en vele extra's!
dus een must have voor de fans toch????
xd :yay:

+1 :thumbsup: heerlijk om het weer terug te zien mijn vriendin staat erop bij d-block & s-te-fan dat meisje wat staat te stampuh super vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 17:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als ze hem niet van youtube mogen halen, halen ze m wel van torrents/nieuwsgroepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

toch denk ik dat het er beter niet op kan staan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kijk hem eerlijk gezegt via youtube als ik hem tegenkom ofzo.. Ik kijk hem toch maar 1x om te kijken hoe het was en als ik hem toch maar 1x kijk waarom zou ik dan de dvd kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 18:09 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Ik was aan het rond surfen op youtube, kom ik heel de defqon dvd 2009 tegen. Alleen dan in stukjes gehakt, na wat verder onderzoek (ik zit niet vaak op youtube) kwam ik ook zelfs qlimax 2003 dvd, defqon 2006 enz tegen.

Dat vind ik nou jammer, waarom doen ze dat. Hebben die gasten niks beters te doen, en mag dit wel? Als ik Q-dance was zou ik dit er van af laten halen! Zo verkoopt die dvd toch niet :( en je krijgt alleen maar mensen die de tracklist willen weten, want dan kunnen ze daarna het downloade op limewire ofz!

Snapje hoe ik er over denk, Hoe denken jullie daar dan over? :corn:


Natuurlijk mag dit niet, er zit copyright op, net zoals op muziek. Maarja, wat doe je er tegen heh.

Q-dance zal het vast niet zo erg vinden anders waren ze allang verdwenen van Youtube (want dit kan je als organisatie/bedrijf/copyright-houder melden bij Youtube), maar kan me voorstellen dat ze het liever niet hebben.

En daarbij kan dit ook gezien worden als gratis promotie. Filmpjes worden ingesloten op diverse profielen, mensen denken: hey wat een leuk feestje, hier wil ik meer van weten, of hier wil ik wel eens heen, of ik wil deze dvd (kopen). En zo krijgt Q-dance er een klantje (== extra centen) bij.

Als Q-dance verlies zou draaien op de verkoop van deze DVD's waren ze er volgens mij allang af gehaald!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb is een keer The Lion King 3 op YT gezien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 18:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je ziet tegenwoordig dat labels allemaal een youtube kanaal hebben dat gwn allemaal extra promotie.

Maar ik ga lekker niet de dvd kijken op youtube want ik wacht nog even tot ik m binnen heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heb american history X op yt gekeken en sensation 2005 ( of eerder ) mega mix staat er ook volledig op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wilde het met eigen ogen zien en wie trof ik aan?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand heeft hier 'foute' tags ingevuld haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 19:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

het gebeurd je houd het toch niet tegen maar geef mij maar de dvd want youtube heeft geen 5.1 surround ondersteuning en de dvd en mijn speler wel. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TheNabster schreef:
het gebeurd je houd het toch niet tegen maar geef mij maar de dvd want youtube heeft geen 5.1 surround ondersteuning en de dvd en mijn speler wel. :thumbsup:


haha +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheNabster schreef:
het gebeurd je houd het toch niet tegen maar geef mij maar de dvd want youtube heeft geen 5.1 surround ondersteuning en de dvd en mijn speler wel. :thumbsup:

Gelukkig wordt muziek ook 5.1 geproduceerd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Ik heb is een keer The Lion King 3 op YT gezien. :P

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
TheNabster schreef:
het gebeurd je houd het toch niet tegen maar geef mij maar de dvd want youtube heeft geen 5.1 surround ondersteuning en de dvd en mijn speler wel. :thumbsup:


haha +1


+2

Maar ik moet wel zeggen dat de dvd mij een beetje tegenvalt, veel korter dan die van vorig jaar. Ik ben er niet geweest dus mag ik niet snel oordelen, maar van mij mocht het allemaal wel wat langer:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind ook dat DVD's niet op YT thuishoren. Ten eerste de kwaliteit is niks, als je traag internet hebt lukt et niet eens te streamen en het mag gwn niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 13:05 
 
Donateur

ach allemaal heel braaf gepraat maar die mensen op YT zijn gweoon te enthousiast en dus zette ze dr alles op
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
ach allemaal heel braaf gepraat maar die mensen op YT zijn gweoon te enthousiast en dus zette ze dr alles op


haha hij is het zelf gewoon :D
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen