Defqon dvd,

mag niet op youtube staan.
12
55%
ik kijk hem zelf op youtube.
8
36%
ik kijk het, en dan koop ik het.
2
9%

Total votes: 22

T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Ik was aan het rond surfen op youtube, kom ik heel de defqon dvd 2009 tegen. Alleen dan in stukjes gehakt, na wat verder onderzoek (ik zit niet vaak op youtube) kwam ik ook zelfs qlimax 2003 dvd, defqon 2006 enz tegen.

Dat vind ik nou jammer, waarom doen ze dat. Hebben die gasten niks beters te doen, en mag dit wel? Als ik Q-dance was zou ik dit er van af laten halen! Zo verkoopt die dvd toch niet :( en je krijgt alleen maar mensen die de tracklist willen weten, want dan kunnen ze daarna het downloade op limewire ofz!

Snapje hoe ik er over denk, Hoe denken jullie daar dan over? :corn:
P
1 posts member since 2009
last seen Jul 2011
Iedereen die hem wil hebben, die koopt hem toch wel!!
omdat ie er geweest is! en toch ook het doosje wil hebben!
Collector's item plus cd-tje en vele extra's!
dus een must have voor de fans toch????
xd :yay:
D
Hardtraxxer
593 posts member since 2009
last seen Nov 2023
pele1981 wrote:Iedereen die hem wil hebben, die koopt hem toch wel!!
omdat ie er geweest is! en toch ook het doosje wil hebben!
Collector's item plus cd-tje en vele extra's!
dus een must have voor de fans toch????
xd :yay:
+1 :thumbsup: heerlijk om het weer terug te zien mijn vriendin staat erop bij d-block & s-te-fan dat meisje wat staat te stampuh super vet ^^
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Als ze hem niet van youtube mogen halen, halen ze m wel van torrents/nieuwsgroepen.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
toch denk ik dat het er beter niet op kan staan ;)
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Ik kijk hem eerlijk gezegt via youtube als ik hem tegenkom ofzo.. Ik kijk hem toch maar 1x om te kijken hoe het was en als ik hem toch maar 1x kijk waarom zou ik dan de dvd kopen?
Hardtraxx Beheerder
6137 posts member since 2008
last seen 41 minutes ago
Timmer wrote:Ik was aan het rond surfen op youtube, kom ik heel de defqon dvd 2009 tegen. Alleen dan in stukjes gehakt, na wat verder onderzoek (ik zit niet vaak op youtube) kwam ik ook zelfs qlimax 2003 dvd, defqon 2006 enz tegen.

Dat vind ik nou jammer, waarom doen ze dat. Hebben die gasten niks beters te doen, en mag dit wel? Als ik Q-dance was zou ik dit er van af laten halen! Zo verkoopt die dvd toch niet :( en je krijgt alleen maar mensen die de tracklist willen weten, want dan kunnen ze daarna het downloade op limewire ofz!

Snapje hoe ik er over denk, Hoe denken jullie daar dan over? :corn:
Natuurlijk mag dit niet, er zit copyright op, net zoals op muziek. Maarja, wat doe je er tegen heh.

Q-dance zal het vast niet zo erg vinden anders waren ze allang verdwenen van Youtube (want dit kan je als organisatie/bedrijf/copyright-houder melden bij Youtube), maar kan me voorstellen dat ze het liever niet hebben.

En daarbij kan dit ook gezien worden als gratis promotie. Filmpjes worden ingesloten op diverse profielen, mensen denken: hey wat een leuk feestje, hier wil ik meer van weten, of hier wil ik wel eens heen, of ik wil deze dvd (kopen). En zo krijgt Q-dance er een klantje (== extra centen) bij.

Als Q-dance verlies zou draaien op de verkoop van deze DVD's waren ze er volgens mij allang af gehaald!
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ik heb is een keer The Lion King 3 op YT gezien. :P
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Je ziet tegenwoordig dat labels allemaal een youtube kanaal hebben dat gwn allemaal extra promotie.

Maar ik ga lekker niet de dvd kijken op youtube want ik wacht nog even tot ik m binnen heb :)
Hardtraxxer
337 posts member since 2009
last seen Aug 2012
heb american history X op yt gekeken en sensation 2005 ( of eerder ) mega mix staat er ook volledig op.
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ik wilde het met eigen ogen zien en wie trof ik aan?

Image
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Iemand heeft hier 'foute' tags ingevuld haha :D
Donateur
627 posts member since 2009
last seen Mar 2020
het gebeurd je houd het toch niet tegen maar geef mij maar de dvd want youtube heeft geen 5.1 surround ondersteuning en de dvd en mijn speler wel. :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
TheNabster wrote:het gebeurd je houd het toch niet tegen maar geef mij maar de dvd want youtube heeft geen 5.1 surround ondersteuning en de dvd en mijn speler wel. :thumbsup:
haha +1
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
TheNabster wrote:het gebeurd je houd het toch niet tegen maar geef mij maar de dvd want youtube heeft geen 5.1 surround ondersteuning en de dvd en mijn speler wel. :thumbsup:
Gelukkig wordt muziek ook 5.1 geproduceerd ^^
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
oostzaner wrote:Ik heb is een keer The Lion King 3 op YT gezien. :P
:lol:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
SoundTunerZ wrote:
haha +1
+2

Maar ik moet wel zeggen dat de dvd mij een beetje tegenvalt, veel korter dan die van vorig jaar. Ik ben er niet geweest dus mag ik niet snel oordelen, maar van mij mocht het allemaal wel wat langer:P
Hardtraxx Addict
1688 posts member since 2009
last seen Feb 2016
Ik vind ook dat DVD's niet op YT thuishoren. Ten eerste de kwaliteit is niks, als je traag internet hebt lukt et niet eens te streamen en het mag gwn niet.
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
ach allemaal heel braaf gepraat maar die mensen op YT zijn gweoon te enthousiast en dus zette ze dr alles op
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
frankhardenberg wrote:ach allemaal heel braaf gepraat maar die mensen op YT zijn gweoon te enthousiast en dus zette ze dr alles op
haha hij is het zelf gewoon :D