Binnenkort aan laten meten, the cry begint me toch wel erg doof te makenThe I's wrote:noem is gewoon oordoppen joh!
ik ook, beter doet iedereen dat ook gewoon
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Ja heel rap aanmaken
Ik dacht dat hij op jullie volgende EP zou komen, maar moet ik nog langer wachten
Ik dacht dat hij op jullie volgende EP zou komen, maar moet ik nog langer wachten
Schande eigenlijkTel wrote:Ja heel rap aanmaken![]()
Komt ie ook wel, alleen dan wel ONZE ep en niet met arboza & solutioTel wrote:Ik dacht dat hij op jullie volgende EP zou komen, maar moet ik nog langer wachten
maar goed dit gaat beetje ver offtopic.
Leuke aftermovie hoor! Zit me een partij energie in.. Heerlijk, net als het feest.
Zelfde makers als free festival denk ik als ik zo de movie bekijk? Bij dat bedrijfje weten ze van wanten, wat een heerlijke aftermovies zeg!
Dit bedrijf is qua montage geniaal maar ze moeten niet zo veel met die effecten gaan spelen, vooral qua geluid. Gewoon lekker de muziek door laten lopen.
Kippenvel gekregen, ben benieuwd naar de DVD want die gaat zeker aangeschaft worden
Kippenvel gekregen, ben benieuwd naar de DVD want die gaat zeker aangeschaft worden
ahhh men...ik pleeg echt zelfmoord..al jullie reacties, een paar reacties van vrienden die dit nu al het beste feest van het jaar vonden terwijl ik toch echt een proffesionele partygroep heb die best kritisch is, de aftermovie;
Alles laat zien dat dit een topfeest is gweest. My god, waarom zat ik toen aan de andere kant van de oceaan
Alles laat zien dat dit een topfeest is gweest. My god, waarom zat ik toen aan de andere kant van de oceaan
-
G
leeeeeeeeeeeipe aftermovie!!

Je hebt idd ECHT wat gemist kerel !Milán wrote:ahhh men...ik pleeg echt zelfmoord..al jullie reacties, een paar reacties van vrienden die dit nu al het beste feest van het jaar vonden terwijl ik toch echt een proffesionele partygroep heb die best kritisch is, de aftermovie;
Wat een gruwelijke ownage. Damn. Aftermovie past bij het feest 
Echt HULDE voor deze aftermovie. Super vet gedaan met die slomo's, audio én video effecten. Dikke plus!
Alleen jammer dat ik er niet bij was
Alleen jammer dat ik er niet bij was
-
LHardtraxxer
- 184 posts member since 2009
- last seen Nov 2014
GENIALE AFTERMOVIE!!
Kippenvel niet normaal!
Kippenvel niet normaal!