Hardtraxx Veteran
14702 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Over de update mbt de mobiele website. Ik weet of het helemaal jullie bedoeling is geweest. Maar ik merk dat ik veel minder lang op Hardtraxx zit op m'n telefoon. Dat komt denk ik door het overzicht met actieve topics. Als daar niets iets tussen staat van de topics die me interesseren dan kijk ik ook niet echt verder. Eerder ging ik alle kamertjes van het forum even af. Nu ben ik soms 5 seconden online en weer pleiten.
Hardtraxx Veteran
14337 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
Het triggert je niet echt om te verkennen idd. Dat ervoer ik ook.
Hardtraxx Elite
2999 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Ben ik het deels wel mee eens. Aan de andere kant, omdat er relatief veel dode topics zijn, join ik nu sneller een ‘actief’ topic waar ik anders niet zo snel heen zou gaan.
Hardtraxx Veteran
4832 posts member since 2014
last seen 23 hours ago
ik heb een suggestie. weet niet hoe mogelijk dat is hoor.

maar instagram links hebben een stuk url die linkt naar het account van de persoon die de post deelt.

misschien dit automatisch eraf halen?
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Gewoon omdat het interessant voor mij is en misschien ook wat andere. Maar het zou ook wel tof zijn als we een livestream kunnen doen naar Hardtraxx ofzo.

Of iig een stream embedden als je live gaat.
Hardtraxx Admin
6154 posts member since 2008
last seen 25 minutes ago
@Parvuz @Nuracore @pim__ Bedankt voor jullie feedback! De nieuwe indeling is bedoeld om sneller te zien wat er actief is, zodat je minder hoeft rond te klikken. Maar ik snap goed dat daardoor minder actieve, maar wel interessante topics wat ondersneeuwen.

Daar ga ik de komende tijd mee aan de slag. Tot die tijd kun je gewoon nog rondklikken zoals je gewend was op het oude forum.

@Nuracore Over de livestreams: heb je een paar voorbeelden? Gaat het om livestreams van events, of meer om mixes vanuit huis of de studio? Dan snap ik beter wat je zoekt.

En voor iedereen: loop je ergens anders tegenaan of mis je iets? Laat het vooral weten, alle input helpt om Hardtraxx beter te maken.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
@Jor-D

Eigenlijk beide! 😅

Ik zat vooral te denken aan een soort live gedeelte binnen Hardtraxx waar streams uit de scène zichtbaar kunnen worden. Bijvoorbeeld artiesten die vanuit huis/studio draaien (zijn er een hoop die dit wekelijks doen, Deetox, D-Charged, Wasted Penguinz, ikzelf etc) podcasts/talkshows, maar ook livestreams vanuit events (als dit nog gebeurt..)

Dat hoeft wat mij betreft niet per se door Hardtraxx zelf gehost te worden. Je zou bijvoorbeeld een Twitch- of SKRTC-livestream kunnen embedden, zodat iemand gewoon op Hardtraxx kan blijven kijken.

Bijvoorbeeld: ik stream zelf regelmatig hardstyle/classics sets. Als ik live ben, zou zo'n stream dan op een live pagina of eventueel in een topic zichtbaar kunnen zijn met een embedded player.

Uiteindelijk zou je dan iets kunnen hebben als:
Hardtraxx Live

- Nuracore — LIVE — Euphoric/Classic Hardstyle
- Event X — LIVE
- Podcast Y — vanavond 20:00

Volgens mij zou dat best goed bij Hardtraxx passen, omdat je zo naast het forum ook wat meer actuele/live content vanuit de scene op één plek krijgt en misschien ook weer het community gehalte verhoogt op het forum in bijv de (live) chat pagina.

Er zitten hier genoeg liefhebbers van hardstyle, classics, early etc. die verder kijken dan alleen de gemiddelde hits. Bij livestreams en DJ sets kun je juist obscure platen, oude pareltjes, nieuwe muziek en dingen die je normaal niet zo snel tegenkomt laten horen.

Iemand draait bijvoorbeeld een classics set, mensen van Hardtraxx kijken en luisteren mee en kunnen ondertussen met elkaar praten over platen, herinneringen, ID's enz. Misschien word de hardtraxx community dan weer levend en hechter 😁

Beetje zoals je vroeger ook deed in de FearFm chat of MSN groep 🤣
Hardtraxx Veteran
4832 posts member since 2014
last seen 23 hours ago
Klinkt best wel vet. niet dat ik heel veel livestreams kijk. Maar alsnog ja.

wel misschien goed gesplitst. niet dat de defqon livestream (om iets groots te noemen als theoretisch mogelijke optie) tussen de amateur pruts stream van frits op zn zolderkamer staat ofzo.
M
Hardtraxx Veteran
14216 posts member since 2013
Misschien bij free releases handiger om een duidelijkere download knop te hebben? Hier bijv: Anderex - Reload staat de download nu naast Listen on, vind ik persoonlijk niet heel duidelijk :P

Active topics in Mededelingen & Updates

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 25 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 55 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago