Ik heb eigenlijk maar één verzoek:
De dansende banaan emoticon.
De dansende banaan emoticon.
Code: Select all
00:00:00 Artiest - Titel
00:03:12 Artiest - Titel
00:06:45 Artiest - TitelIs dat niet een beetje veel werk? Weet ook niet wat het toe zou voegen, ook als luisteraar niet echt.wrote:25 Sep 2026 08:17
Zelf een set posten
Post je zelf een set? Zet dan de tijden erbij in de tracklist, één track per regel:Plak je de link van de set (SoundCloud, YouTube of Mixcloud) in het formulier, dan vult het de DJ, de titel en de lengte voor je in. Controleer die wel even, want ze kloppen niet altijd.Code: Select all
00:00:00 Artiest - Titel 00:03:12 Artiest - Titel 00:06:45 Artiest - Titel
Het is helemaal optioneel, zonder tijden werkt alles gewoon. Vaak staan ze al in de beschrijving op YouTube of SoundCloud, dan is het kopiëren en plakken. Zo'n 1.300 sets op het forum hadden ze al en dat wordt nu dus gebruikt.wrote:25 Sep 2026 10:04 Is dat niet een beetje veel werk?
Als je de meeste tracks al op het gehoor herkent, voegt het voor jou misschien weinig toe. Maar hoor je iets waarvan je denkt "wat is dit?", dan zie je met tijden meteen onder de speler welke track het is: die licht op, en een balkje laat zien hoe ver hij al is.wrote:25 Sep 2026 10:04 Weet ook niet wat het toe zou voegen, ook als luisteraar niet echt.
Ik bedoel dat je bij een nieuwe reactie niet kunt previewen hoe de opmaak van de reactie eruit komt te zien. Die knop zie je wel bij quote van een reactie en edit van je eigen reactie.wrote:25 Sep 2026 08:12 @hurricane de editor onderaan ieder topic _is_ de preview. Je kan met de laatste knop in de toolbar switchen tussen "rich text" en "bbcode". Dezelfde editor zie je als je een nieuw topic aanmaakt.
Of bedoel je iets anders?

De quote functie mist veel contrast ja. Het is in light mode nog erger dan dark mode.wrote:26 Sep 2026 14:18 En ik zie nu ook dat ik bij een "reply with quote" geen verschil zie in tekstkleur.
Kan het aan mijn browser liggen of is het een instelling?
Zo ziet "reply with quote" er bij mij uit :
![]()
Oh ja dit is veel duidelijker!
Oh ja zeker! Helemaal duidelijk zo, thanks!
Een "mention" stuurt een notificatie naar die user. Maar voorheen werkte dat alleen als je een gebruiker uit de suggestielijst selecteert en niet als je gewoon door blijft typen, dat is nu gefixt. Dus beide sturen nu een notificatie (als er een match is met een user).wrote:26 Sep 2026 22:11 Werkt @ en dan de username niet automatisch als ping?
Mark as read knop is zojuist toegevoegd aan de rechterkant. Het is wel een "Mark all forums read" knop.wrote:26 Sep 2026 22:11 Oh en misschien was ik niet helemaal duidelijk maar de active/new/for you box mag ook wel een mark as read knop hebben. Of op mobile view in elk geval zou de mark as read knop misschien beter passen als deze boven deze box staat.
Ook mogen voor mij de aparte active/new/for you pagina's deze mark as read knop hebben.
Gebruik je toevallig Firefox met "Strict" Tracking Protection? Dan is dat het waarschijnlijk. Voor livesets staat de link al in de "Links" knop bovenaan. Voor Tracks zal ik ook wat toevoegen.wrote:26 Sep 2026 22:11 Oh edit: ik zie ook heel vaak track previews niet. Vaak facebook/insta.
Soundcloud previews werken ook vaak niet.
Zouden wij een functie kunnen krijgen dat je de link op een ander tabblad kan openen?
Eens, dit is gisteren aangepast! Voor de andere Nederlandse navigatie items moet ik nog wat doen, dus die blijven nog even zoals het is.wrote:23 Sep 2026 14:11 Leuke aanpassingen en updates. Dit maakt het voor velen weer interessant en relevant om naar het forum te komen denk ik!
Wat mij opvalt is dat de menu-items bovenin een mix van Engels en Nederlands zijn. Een beetje rommelig. Ik zou het lekker in het Engels doen, net als de rest van het forum:
Zou kunnen dat Firefox op strict staat ja. Nou zal die links knop het probleem fixen.wrote:27 Sep 2026 16:23Een "mention" stuurt een notificatie naar die user. Maar voorheen werkte dat alleen als je een gebruiker uit de suggestielijst selecteert en niet als je gewoon door blijft typen, dat is nu gefixt. Dus beide sturen nu een notificatie (als er een match is met een user).wrote:26 Sep 2026 22:11 Werkt @ en dan de username niet automatisch als ping?
Mark as read knop is zojuist toegevoegd aan de rechterkant. Het is wel een "Mark all forums read" knop.wrote:26 Sep 2026 22:11 Oh en misschien was ik niet helemaal duidelijk maar de active/new/for you box mag ook wel een mark as read knop hebben. Of op mobile view in elk geval zou de mark as read knop misschien beter passen als deze boven deze box staat.
Ook mogen voor mij de aparte active/new/for you pagina's deze mark as read knop hebben.
Gebruik je toevallig Firefox met "Strict" Tracking Protection? Dan is dat het waarschijnlijk. Voor livesets staat de link al in de "Links" knop bovenaan. Voor Tracks zal ik ook wat toevoegen.wrote:26 Sep 2026 22:11 Oh edit: ik zie ook heel vaak track previews niet. Vaak facebook/insta.
Soundcloud previews werken ook vaak niet.
Zouden wij een functie kunnen krijgen dat je de link op een ander tabblad kan openen?
Is zojuist toegevoegd, livesets en tracks hebben nu een knop bovenaan de embed die linkt naar de bron.wrote:27 Sep 2026 16:25 Zou kunnen dat Firefox op strict staat ja. Nou zal die links knop het probleem fixen.
Top!
Enigste zeuren dat ik nog heb is dat de aparte active/new/for you pagina's op de desktop deze knop nog niet lijken te hebben.wrote:27 Sep 2026 16:23Mark as read knop is zojuist toegevoegd aan de rechterkant. Het is wel een "Mark all forums read" knop.wrote:26 Sep 2026 22:11 Oh en misschien was ik niet helemaal duidelijk maar de active/new/for you box mag ook wel een mark as read knop hebben. Of op mobile view in elk geval zou de mark as read knop misschien beter passen als deze boven deze box staat.
Envine & Faizar - Groove Up (MH072E)wrote:29 Sep 2026 10:36 @Jeffrey2107 heb je een voorbeeld waar dit een probleem is? Dan kijk ik er even naar.