Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
D
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Heerlijk plaatje dit.

Ben ik trouwens de enige die bij het horen van die eerste orgelklanken meteen aan samson en gert denkt?
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
detonater5000 wrote:Ben ik trouwens de enige die bij het horen van die eerste orgelklanken meteen aan samson en gert denkt?
Bij een andere plaat van Primeshock hoor ik dan weer de intro van kabouter Plop. :D
Last edited by simon10pont on 19 Jun 2019 16:45, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote:Op de een of andere manier leunt die melo mij toch iets te veel naar Tweekaz.
Ik vind sowieso dat de huidige stijl van Primeshock heel veel weg heeft van de oude sound van Da Tweekaz :)
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Deze gisteren bij de Nature One stream weer gehoord. Weet iemand of er iets bekend is over een release van deze track?
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Brainweavers wrote:Deze gisteren bij de Nature One stream weer gehoord. Weet iemand of er iets bekend is over een release van deze track?
Laatste status was geloof ik dat ze moeite hebben met het afkopen van de vocalen.
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
aha! thanks
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Blijf hun stijl waarderen. Telkens zo strak geproduceerd zonder over de top onzin. Bazen :worship:
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 4 days ago
InfinI wrote:Blijf hun stijl waarderen. Telkens zo strak geproduceerd zonder over de top onzin. Bazen :worship:
Mee eens, maar dit is van alle nieuwe tracks die enige melo die ook bij mij blijft hangen. Intro is ook lekker stevig ^^ .
Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 4 hours ago
View on YouTube

@14:44

Zal deze ooit nog komen? :D
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Hoor deze voor het eerst, beetje een soort Tweekaz versie van die plaat, maar mist voor mij alles wat het origineel leuk maakt.
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Vind dat snellere gepingel typisch Aeros dus wat dat betreft niet zozeer Da Tweekaz kopie :P
Verfrissende remix, waardoor die gewoon net als het origineel prima te pruimen is.
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
Fantazoo wrote:Vind dat snellere gepingel typisch Aeros dus wat dat betreft niet zozeer Da Tweekaz kopie :P
Verfrissende remix, waardoor die gewoon net als het origineel prima te pruimen is.
Beide kunnen toch waar zijn? Vind dat de Primeshock vibe over het algemeen best in het straatje van Da Tweekaz past. Is ook precies de reden waarom ik het origineel hier absoluut boven de remix verkies.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Nog steeds een heel gaaf nummer, hopelijk komt ie nog een keer uit :loving:
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Gaat helaas niet meer gebeuren…. Primeshock gaf onlangs aan in de Hardstyle gekkenhuis podcast dat Wildstylez en Scantraxx geen slapende honden wakker te willen maken, omdat die vocals gesampled (zonder clearance) zijn.