Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 10:43 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijk plaatje dit.

Ben ik trouwens de enige die bij het horen van die eerste orgelklanken meteen aan samson en gert denkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

detonater5000 schreef:
Ben ik trouwens de enige die bij het horen van die eerste orgelklanken meteen aan samson en gert denkt?

Bij een andere plaat van Primeshock hoor ik dan weer de intro van kabouter Plop. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Op de een of andere manier leunt die melo mij toch iets te veel naar Tweekaz.


Ik vind sowieso dat de huidige stijl van Primeshock heel veel weg heeft van de oude sound van Da Tweekaz :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze gisteren bij de Nature One stream weer gehoord. Weet iemand of er iets bekend is over een release van deze track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Deze gisteren bij de Nature One stream weer gehoord. Weet iemand of er iets bekend is over een release van deze track?

Laatste status was geloof ik dat ze moeite hebben met het afkopen van de vocalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 09:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aha! thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 17:03 
 
Hardtraxx Addict

Blijf hun stijl waarderen. Telkens zo strak geproduceerd zonder over de top onzin. Bazen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2021 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Blijf hun stijl waarderen. Telkens zo strak geproduceerd zonder over de top onzin. Bazen :worship:


Mee eens, maar dit is van alle nieuwe tracks die enige melo die ook bij mij blijft hangen. Intro is ook lekker stevig ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2024 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



@14:44

Zal deze ooit nog komen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2024 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoor deze voor het eerst, beetje een soort Tweekaz versie van die plaat, maar mist voor mij alles wat het origineel leuk maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2024 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dat snellere gepingel typisch Aeros dus wat dat betreft niet zozeer Da Tweekaz kopie :P
Verfrissende remix, waardoor die gewoon net als het origineel prima te pruimen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2024 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Vind dat snellere gepingel typisch Aeros dus wat dat betreft niet zozeer Da Tweekaz kopie :P
Verfrissende remix, waardoor die gewoon net als het origineel prima te pruimen is.


Beide kunnen toch waar zijn? Vind dat de Primeshock vibe over het algemeen best in het straatje van Da Tweekaz past. Is ook precies de reden waarom ik het origineel hier absoluut boven de remix verkies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2024 20:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nog steeds een heel gaaf nummer, hopelijk komt ie nog een keer uit :loving:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks