Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 22:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Envine & Hardstyle Pianist Ft. Diandra Faye - Back To You (SSL138)

Label: Scantraxx Silver
WEB release: 21/08/2019

Tracks:
Envine & Hardstyle Pianist Ft. Diandra Faye - Back To You

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke melodie weer :D :thumbsup:
De kicks mogen, net zoals in zn vorige release, wel iets krachtiger vind ik.
Gecombineerd met kicks van Keltek of Devin Wild zou de track denk ik nog vetter zijn denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 13:40 
 
Artiest

Thanks voor het sharen! Omdat iedereen die rauwe stevige kicks gebruikt vind ik het zelf juist leuk om daar van af te stappen en te doen wat ik goed vind in plaats van met de hype mee te doen. Ik vind ook dat met een zachtere plaat en een harde kick het contrast wat te groot word, maar thanks voor je mening!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor je reactie, altijd fijn wanneer producers makkelijk benaderbaar zijn :thumbsup:
Het evenwicht tussen een euforische melodie en een harde kick is wel belangrijk idd.
Belangrijkste is natuurlijk dat je zelf het een geslaagd project vindt :)
Mijn intentie van mijn opmerking was niet om er een rauwe kick van te maken, heb mss een verkeerd voorbeeld genomen. Maar zoiets als Sound Rush - Guide You. Die heeft ook een heerlijke power als de kick pitcht. Dat noem je de tail geloof ik in producers jargon? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Vette track weer. Blijft toch een van de beste euforische artiesten imo, kwalitatief altijd heel sterk ook. Maar verder wel eens met:
Citaat:
Gecombineerd met kicks van Keltek of Devin Wild zou de track denk ik nog vetter zijn denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2019 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is typisch zo'n nummer dat je aan je ouders laat horen om ze er van te overtuigen dat hardstyle echt niet alleen maar takkeherrie is. Vind zelf dit soort euforische nummers vooral thuis erg fijn, op een feestje doet dit 'm niet voor mij, maar het is zeker een mooi ploatie. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 09:09 
 
Hardtraxxer

Heerlijk zomers plaatje! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 11:58 
 
Hardtraxx Newbie

Ben ik de enige die de melodie en opbouw heel veel vind lijken op dit nummer:

Verder echt een toffe track hoor! Ik heb een zwak voor van dit soort nummers :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Heerlijk zomers plaatje! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2019 10:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een fijn nummer zeg, perfecte festivalplaat :D Vind de kick er juist wel heel lekker onder passen.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle