Active topics in Algemeen

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxxer
240 posts member since 2018
last seen 8 minutes ago
Image
Image
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Wie fluit de Hardtraxx honden weer terug? :lol:
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Hardstyle Mafia wrote:In 2011 - I joined Spoontech Records when the label had just started and it’s been my home ever since. The label played a big role for me to come back after quitting hardstyle altogether in 2018 and I’m grateful for everything they’ve done for me and what I’ve achieved during these years with them.

But now, 1 year after coming back, I feel like I want to see what else is out there for me. I’ve already set new goals and I’m gonna start working my way towards them.

This means I will be leaving Spoontech Records. I want to thank you for everything and I wish the label nothing but the best in the future
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Binnen de hardstyle zie ik eerlijk gezegd op dit moment niet meteen een plekje waar hij zou passen of waar hij de support krijgt om verder te komen. Ik ben dus wat sceptisch, maar hoop in ieder geval snel weer nieuwe muziek te kunnen horen. :D
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Ron wrote:Binnen de hardstyle zie ik eerlijk gezegd op dit moment niet meteen een plekje waar hij zou passen of waar hij de support krijgt om verder te komen. Ik ben dus wat sceptisch, maar hoop in ieder geval snel weer nieuwe muziek te kunnen horen. :D
Helemaal mee eens, vind het eerlijk gezegd ook niet meer zo interessant sinds de comeback. Denk dat dit einde carriere is. Want een jaar na je comeback alweer stoppen staat ook zo gek.
Hardtraxxer
240 posts member since 2018
last seen 8 minutes ago
Ik denk dat hij het achter de schermen vast al geregeld heeft. Wel jammer, blijft steeds minder over van de originele Spoontech namen zo :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Ja het is wel een beetje vergelijkbaar met Theracords, die een paar hele sterke jaren hebben gekend waarna het één grote leegloop werd.

Genoeg super interessante namen nog over, maar ben benieuwd wat de toekomst nog brengt voor het label!
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Misschien zit ik er naast maar voor mij is Spoontech altijd een nichemarkt geweest binnen de scene. Een label met een rijke historie maar nooit echt van de grond is gekomen waardoor het deze 2 jaar alleen maar moeilijker is geworden.

Met niche bedoel ik de stijl muziek, niet heel aanwezig online voor mensen die er weinig/niks mee hebben en de helft van het label woont zo ver weg dat ze lastig te boeken waren. Ja Theracore heeft, wat wij noemen, een leegloop gehad maar de naam was bekend bij het grote publiek.

Mijn muziek is HSM nooit geweest maar hoop voor vele hier toch een soort doorstart, misschien zoals Cyber alleen muziek en geen optreden.
@Ron misschien op een sublabel van Gearbox?
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Huh? Op spectrum net een nieuwe liveact gelanceerd met Infirium en nu doei? Heel vreemd
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Image

:thumbsup:
Hardtraxxer
561 posts member since 2020
last seen 10 hours ago
Eerste EP uit op het Spoontechno sublabel. Main label heeft ook veel nieuwe aanwas van fans en talent, dus ben benieuwd hoe spoon zich dit jaar verder gaat ontwikkelen, ik vind het wel tof :thumbsup:.

View on SoundCloud
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
Sven-O wrote:Eerste EP uit op het Spoontechno sublabel. Main label heeft ook veel nieuwe aanwas van fans en talent, dus ben benieuwd hoe spoon zich dit jaar verder gaat ontwikkelen, ik vind het wel tof :thumbsup:.

View on SoundCloud

Poaaah dit is kut zeg
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Beetje 50/50.

Platen als Distorted Reality en Alert zijn best goede trage industrial (techno), en hebben ook dat meer industrial tintje wat een Densha Crisis of Strange Arrival ook heeft. Die plaat van Vyral is ook wel leuk, maar gewoon zijn eigen stijl maar vertraagd.

De rest klinkt wel echt als 13/12 wat tegenwoordig door de beugel gaat als hardtechno.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Vette EP, als dit techno is count me in.
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Rickzel wrote:Vette EP, als dit techno is count me in.
DAT IS HET NIET!!!1!!1
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Ik hoor de sirenes van Indy en consorten al loeien in de verte...
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
Tuurlijk! Techno is voor iedereen :D
Echte dikke beuk techno partys zijn bijvoorbeeld BeukenXL, Tegendraads en Verknipt! Zeker aan te raden
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
UptempoSoldaat0411 wrote:Tuurlijk! Techno is voor iedereen :D
Echte dikke beuk techno partys zijn bijvoorbeeld BeukenXL, Tegendraads en Verknipt! Zeker aan te raden
Klinkt goed, ik zal er eens induiken.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
zal wel van te voren even een 'eng outje' halen anders kan je nog wel eens raar aangekeken worden! maar voor de rest heel open community mocht laatst zelfs meedoen met de bivak beukcirkel nog bedankt voor de invite @MelvinFR de after was nog lang gezellig :$
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 15 days ago
Jordi wrote:zal wel van te voren even een 'eng outje' halen anders kan je nog wel eens raar aangekeken worden! maar voor de rest heel open community mocht laatst zelfs meedoen met de bivak beukcirkel nog bedankt voor de invite @MelvinFR de after was nog lang gezellig :$
welkom bij de club :thumbsup: gaat iedere week zo hahah
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Jordi wrote: @MelvinFR de after was nog lang gezellig :$
Dat is ie nog steeds hoor XD
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
View on YouTube
Make trancy hardstyle great again