A
New member
2 posts member since 2023
last seen Feb 2024
Hallo allen,

Een nieuw lid hier.

Ik was namelijk benieuwd welke hardstyle/hardcore DJ volgens jou goed kan draaien/mixen. Tegenwoordig vind ik dat vele grote namen gewoon de nummers achter elkaar plakken en weinig doen tijdens het draaien. D-Sturb vind ik geweldige setjes afleveren als het komt op nummerkeuze, opbouw etc. Bij DJ's zoals Adaro, Crypsis, E-force, Pavo, Dana, Luna en ook Ophidian, Promo merk ik dat ik tijdens feestjes liever hun opzoek om te luisteren en los ga op hun kwaliteiten en niet meer kom voor bepaalde nummers die worden gedraaid.

Hoe kijken jullie hiertegen aan en welke DJ ontbreekt volgens jou die het waard is om eens langs te gaan.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Cro
A

#zelfpromo

OT: Clock Kid was leuk, Geck-O en Thera gooien altijd spontane overgangen erdoorheen, Adaro en Crypsis ook genieten :)
Last edited by Anonymous on 07 Nov 2023 13:39, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Erik, maatje van mij :loving:

OT: Vince, Partyraiser, Degos & Re-Done, Bass-D, Blear, Titan en inderdaad ons Thera en Geck-o al meermaals mooie overgangen zien maken :cool:
Last edited by corneelwr on 21 Nov 2023 11:34, edited 2 times in total.
A
New member
2 posts member since 2023
last seen Feb 2024
Titan draait niet meer toch? Ondanks hij inderdaad wel echt goed was.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
The Outside Agency als ze 4 decks tot hun beschikking hebben. Die gasten draaien al 25 jaar samen en voelen elkaar echt zó goed aan. Bizar. Te horen hierrrrrr:
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
Mandy haar reverze 2020 set is juist echt een gedrocht kwa mixwerk. Voorbeeld van hoe het niet moet.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Brennan Heart goeie mixer
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Crypsis, Adaro & Degos & Redone vond ik altijd meest genieten qua mixen. Denk Crypsis het meeste. De overgang altijd naar Damned :worship:
Hardtraxxer
293 posts member since 2019
last seen Nov 2025
B-Front wil ook nog wel eens een dikke overgang erop leggen wanneer hij classics draait.
Hardtraxxer
187 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Annomaximo wrote:Titan draait niet meer toch? Ondanks hij inderdaad wel echt goed was.
Dacht ik ook maar staat wel op de Rebirth 2024 lineup
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Jos van Gezellige Uptempo kan echt heeel lekker draaien.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
Pavo op Sensation Black 2004 gooit ook dikke scratch-sessies af en toe, leuk om te zien/horen. Die gozer kan ook fijn draaien.

Daarnaast is dit een aanrader, heel chille manier van draaien.
B
Hardtraxxer
249 posts member since 2022
last seen Sep 2025
Denk dat Rooler hier ook wel bij mag. Heeft een hoop James Hype invloeden in zijn stijl.

Zijn Classics set op de camping stage bij Intents was ook echt genieten.

Verder Crypsis uiteraard!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Tatanka classics.
B
Hardtraxxer
last seen Sep 2025
corneelwr wrote:Erik, maatje van mij :loving:

OT: Vince, Partyraiser, Degos & Re-Done, Bass-D, Blear, Titan en inderdaad ons Thera en Geck-o al meermaals mogen mooie overgangen zien maken :cool:
Vince ook inderdaad. Ik kan me nog een hardcore feestje in Fijnaart herinneren waar ik Vince voor het eerst zag. Die draaide toen nog een Vinylsetje early hardcore. Dat was echt spot on elke overgang. :corn:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Grappig zo'n herinnering heb ik ook aan Vince! Uit 2010 alweer in Hardenberg was dat, geen early hc maar wel vinyl en echt geniaal gemixt.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
Hij zet ook nog regelmatig dingetjes op YouTube, mooi om te zien, die heeft volgens mij een giga vinyl collectie (en de nodige platenkennis). Die zit er echt nooit naast ook qua beatmatchen/teasen etc. Schitterend.
B
Hardtraxxer
last seen Sep 2025
corneelwr wrote:Hij zet ook nog regelmatig dingetjes op YouTube, mooi om te zien, die heeft volgens mij een giga vinyl collectie (en de nodige platenkennis). Die zit er echt nooit naast ook qua beatmatchen/teasen etc. Schitterend.

Deze is van 2 weken terug!
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
The Geminizers kunnen er ook wat van
Hardtraxxer
832 posts member since 2014
last seen Apr 2026
High voltage/Nosferatu mag hier ook niet ontbreken denk ik.....
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 8 minutes ago
Kai Tracid, mixt heel goed en scratched als een malle