Hij is ook MasterflowEqualizerNL wrote:Bodyshock is Hyperdrive, produceert zelfDVA wrote:ik ben wel benieuwd wat jullie weten of denken over wie voor wie produceert.
en ook omdat de huidige scene steeds meer ''talents'' die wel heel veel invloeden van andere dj's hebben.
hier de lijst waarvan ik denk/weet dat ze ghostproducen:
Angerfist = Miss k8 & Bodyshock
Related topics
- View the latest post: welke track is dit... wie o wie
- View the latest post: Welke track zie jij graag geREmixt en door wie?
- View the latest post: Wie o wie kan mij helpen met afstuderen?
- View the latest post: Wie kan mij helpen Van wie is deze track en hoe heet het nummer??
- View the latest post: Wie is Wie?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 5 hours ago
Heb jij het 'contract' tussen Sub Sonik en Aftershock in je handen gehad dan? :pMark With A Tarrel wrote:
Contractuele verplichtingen
WandelgangenDisAster wrote:Heb jij het 'contract' tussen Sub Sonik en Aftershock in je handen gehad dan? :pMark With A Tarrel wrote:
Ohhh nvm, ik dacht dat het ging over het vermelden van de naam op buma. Verkeerd gelezenGoldenstyle wrote:WandelgangenDisAster wrote:Heb jij het 'contract' tussen Sub Sonik en Aftershock in je handen gehad dan? :pMark With A Tarrel wrote:
-
BHardtraxxer
- 105 posts member since 2018
- last seen May 2023
Rick van der Veen, voorheen Electronic Vibes, is inderdaad de producer van D-Attack, hij staat ook vermeld op de socials.in 2016 D-Attack(naam leren kennen) stonden er 2 namen op zijn info bij Facebook. Als ik het goed heb ging hij met één van de producers van Electronic Vibes (Rick). Maar het kan best zijn dat Rick alleen helpende hand gaf tijdens de want als je zijn soundcloud kijkt zie je ook al spul uit 2011.
Unresolved produceert voor Bloodlust? Kicks van bloodlust zijn een 1 op 1 kopie van kicks van unresolved
Heb je een voorbeeld van een bepaalde track?DVA wrote:Unresolved produceert voor Bloodlust? Kicks van bloodlust zijn een 1 op 1 kopie van kicks van unresolved
One with the Streets.mitch0162 wrote:Heb je een voorbeeld van een bepaalde track?DVA wrote:Unresolved produceert voor Bloodlust? Kicks van bloodlust zijn een 1 op 1 kopie van kicks van unresolved
Bloodlust produceert 100% zeker zelf. Is onder de naam Magnificent al jaren bezig geweest met draaien/produceren voordat hij als Bloodlust naar End of Line ging.DVA wrote:Unresolved produceert voor Bloodlust? Kicks van bloodlust zijn een 1 op 1 kopie van kicks van unresolved
-
JHardtraxxer
- 167 posts member since 2017
- last seen Aug 2024
Niet zo gek als dat een collab is tussen beide.THArdstyler wrote:One with the Streets.mitch0162 wrote:Heb je een voorbeeld van een bepaalde track?DVA wrote:Unresolved produceert voor Bloodlust? Kicks van bloodlust zijn een 1 op 1 kopie van kicks van unresolved
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
^ Idd, dit dus 
Tha Playah is ook de producer van Act Of Rage
Krowdexx produceren voor Republic volgens Buma stemra. no Survivor staat op hun naam.
Advanced Dealer Produceerd voor Hysta volgens buma.
Tommy / Trilok en Villyvian / Chiren maakte eigenlijk alle DHHD platen, Richard zat er alleen maar bij voor de ideetjes enzo.dawasiknie wrote:Hoe zit het trouwens precies met Luna? Heeft toch ook nooit zelf geproduceerd?
Kwam toch altijd van DHHD of een van z'n collab-partners af?
Daarnaast deden Trilok, Chiren ook wel eens mee aan de soloproducties van Luna. En af en toe hielpen Deepack (Frank, Marcel, Charly) ook met sommige tracks.
Klopt, Richard deed heel veel Stephy tracks. Maar ook samen met Manuel (Activator).Rik wrote:Kwam er per toeval achter dat Richard Katuin (bekend als Ricky Raw, Rico in ZAK / BRIDGE, of Russo in de trance), de tracks voor Stephy heeft gemaakt, of aan mee gewerkt heeft.
Dit is dus voordat Stephy naar SAIFAM ging (en Stephanie werd)
http://www.discogs.com/artist/Stephy
Maar ook Bob Vervoort (Bobby V) heeft meegewerkt aan de track Sedona
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 50 minutes ago
Unlocked produceert voor Gezellig Uptempo
Leugens. Unlocked mag de veters nog niet eens strikken van Gezellige Uptempo.Pipa wrote:Unlocked produceert voor Gezellig Uptempo
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Hoop niet dat jouw weerbericht van diezelfde bron komt want daar klopt echt niks van.Pipa wrote:Unlocked produceert voor Gezellig Uptempo