Was het maar zo.Fantazoo wrote:Spoontech, VWAB en WiSH zijn ook bezigheden met vrienden toch?Delt-A wrote:De week ervoor (hopelijk) Spoontech en de week erna (hopelijk) VWAB en de week daarna (hopelijk) WiSH, dus deze zaterdag houd ik vrij voor eventuele bezigheden met vrienden.![]()
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
en op dezelfde datum als Shocktoberfest al een house / techno-feestje in Rotterdam.Delt-A wrote:De week ervoor (hopelijk) Spoontech en de week erna (hopelijk) VWAB en de week daarna (hopelijk) WiSH
En als ik die niet had was ik alsnog niet gegaan.
Al te veel feesten in oktober, ik sla deze over.
-
A
Eindelijk weer eens een verfrissend concept, zeker proberen bij te zijn 
Aanwezig mit lederhosen
@shockerz Verkopen jullie dan ook de bijbehorende halve liters bier?
@shockerz Verkopen jullie dan ook de bijbehorende halve liters bier?
GVD toch weer bij hiersimon10pont wrote:Al te veel feesten in oktober, ik sla deze over.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 21 days ago
Goed feestje gehad! Prima setjes van B-Front, Rejecta, Rebelion en E-Force was een waardige afsluiter. Ook geinige edits tussendoor.
Absolute hoogtepuntje was dat EZG aansloot bij Warface! Uhum
Absolute hoogtepuntje was dat EZG aansloot bij Warface! Uhum