Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 10:24 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding



Wat: Angels & Demons 2013
Waar: Eclipse, Rotterdam
Wanneer: 19-10-2013
Tijd: Van 22.00 tot 06.00 uur
Leeftijd: 18+

Line up:

(Hardstyle)

- Crypsis
- Digital Punk
- Chain Reaction
- D-Entrax
- Amaros
- Tuneboy
- Paulistos
- The Raven
- D-mon
- Ncrypta
- Radical Redemption

--- hosted by MC Ruffian ---

(Hardcore)

- Tha Playah
- Nosferatu
- Triax
- D-Master
- Aussiehunter
- Dj Dazzler
- Personal Rival
- Respawn
- Artifex

--- hosted by MC Alee ---


******************

Voorverkoop:
Early Bird tickets: € 10,- [uitverkocht]
Regular tickets: € 15,-
VIP tickets: € 35,- *

* Voor het evenement zal er een beperkt aantal VIP tickets beschikbaar zijn. De voordelen hiervan zijn:
- Gratis parkeren (a € 5,00)
- Voorrang bij de entree
- VIP deck
- Meet & Greet met alle artiesten op het VIP deck
- 3 gratis consumpties
- Angels & Demons album
- Angels & Demons lighter

******************

Auto en openbaar vervoer:
Club Eclipse is goed te bereiken per openbaar vervoer. Met de metro of trein kun je reizen tot station Rotterdam Alexander. De locatie is gelegen aan de overkant van de straat. Voor actuele reizigersinformatie en tijden kijk je op http://www.ns.nl, http://www.ov9292.nl of http://www.ret.nl. Ook met de auto is Club Eclipse uitstekend te bereiken. Parkeren kan op het naastgelegen bewaakte parkeerterrein.

******************

Merchandise:
Tijdens dit evenement in Club Eclipse is er een uitgebreide merchandise stand van Hard Music Records aanwezig waar je verschillende artikelen kunt aanschaffen zoals; t-shirts, caps, truien, aanstekers, waaiers en nog veel meer!

******************

Official Teaser:



Official Pre Trailer:



Official Trailer




Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zet in de titel ff de locatie en datum. Enne... waarom staat er achter Nosferatu Enzyme?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Zet in de titel ff de locatie en datum. Enne... waarom staat er achter Nosferatu Enzyme?


haha vroeg me ook hetzelfde af, waarom nou alleen bij nosferatu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 15:30 
 
Hardtraxx Newbie

The Skribbler schreef:
Zet in de titel ff de locatie en datum. Enne... waarom staat er achter Nosferatu Enzyme?


Haha was me niet eens opgevallen. Bij deze aangepast :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 09:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben zeker aanwezig, ik kan me geen reden bedenken niet te gaan. Om de hoek, goedkoop, geile line-up.. Heerlijk genieten hoor dit :) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

22:00 - 23:00 D-Entrax &­ Amaros
23:00 - 00:00 Tuneboy
00:00 - 01:00 Chain Reaction
01:00 - 02:00 Paulistos &­ The Raven
02:00 - 03:00 Digital Punk
03:00 - 04:00 D-Mon &­ Ncrypta
04:00 - 05:00 Crypsis
05:00 - 06:00 Radical Redemption

hosted by MC Ruffian

22.­00 - 23.­00 Aussiehunter
23.­00 - 01.­00 Dazzler vs Personal Rival
01.­00 - 02.­00 Tha Playah
02.­00 - 03.­00 D-master
03.­00 - 04.­00 Respawn vs Artifex
04.­00 - 05.­00 Nosferatu
05.­00 - 06.­00 Triax

hosted by MC Alee
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten