Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 29 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxxer
561 posts member since 2020
last seen 7 minutes ago
Vandaag ook een mailtje gehad dat mijn vinyl is aangemeld voor verzending. :thumbsup: Nog een paar dagen en dan is ie er dan eindelijk.

Edit: morgen :clap:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
Heb de vinyl binnen :)

Ik moest wel de mid frequenties wat omlaag draaien, klinkt harder t.o.v. andere platen.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
wootum wrote:Ik heb hem net een keer helemaal op gehad, maar vind het maar veelal van hetzelfde... Het zal productietechnisch wel van een absurd hoog niveau zijn, maar het pakt me gewoon stukken minder dan dat Phuture Noize platen eerst met me deden. Enige plaat waar ik echt blij van werd is A Fantastic Vibration.
Ik moet m'n mening bij gaan stellen. Ik heb hem nu een flink aantal keren opgehad (10+) inclusief een 'live'-ervaring bij B-Front's Coffeeclub. Dit omdat ik eigenlijk zeker wist dat er wel potentie in moest zitten gezien z'n geniale discografie. En moet zeggen dat ik het toch wel echt geniale muziek vind nu, het pakt me eindelijk. :loving:
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
Delt-A wrote:Heb de vinyl binnen :)
Bij mij staat de track and trace nog steeds op "klaar voor verzending" :(
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Hier ook eindelijk een mailtje dat hij is verzonden. Hopen dat hij voor het weekend binnen is, dan gaat de plaat eens even in alle rust beluisterd worden
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Vinyl is binnen :clap: :yay:
Wat een toffe plaat qua design! Echt een mooie toevoeging voor de collectie. Zag op zijn instagram voorbij komen of hij andere albums op vinyl moest laten uitbrengen. Ik zeg doen! :D
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Nope. Wil me nog steeds gewoon niet pakken. Niche of niet, kwaliteit of niet, de synth en kicks willen gewoon totaal niet landen. Sommige mids zijn wel tof tho.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Meeste is niet m’n smaak, met name vocals en sommige melodieën. Vind het wel heel knap en cool dat ie zo erg z’n eigen stijltje heeft weten te vinden. Vind bijna elke track wel vette en originele elementen bevatten. Zou er op een hypothetisch festival zeker naartoe gaan. En nu hopen dat de Circles & Squares edit nog komt
Hardtraxxer
269 posts member since 2016
last seen Sep 2020
Oef... Phuture Noize :worship:
Heeft me 2 volledige luisterbeurten gekost om helemaal om te zijn. De vocals waren even wennen, maar dat is geen enkel probleem nu. Die worden perfect uitgebalanceerd door die mokerharde synths.
Wat een prachtig album.
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 7 days ago
Zijn weer een paar vinyls beschikbaar op zijn site voor degene die hem vorige keer gemist hebben!