Die komt uit Mission Impossible III. Toevallig was die gisteren op tv.Pounding Senses wrote:Sowieso die krijs in Noisecontrollers - Venom, maar dat zal wel een sample zijn.
Active topics in Algemeen
Moderators
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Diegene die ik nu direct in m'n hoofd krijg:
2:51
Die geluidjes in de 2e climax tussen de kicks door op die moment. Godverdomme wat vet.
Krijg er elke keer weer kippenvel van.
Die geluidjes in de 2e climax tussen de kicks door op die moment. Godverdomme wat vet.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 3 hours ago
In de climax van dit nummer
Die gepitchte vocals in deze plaat
De belletjes in Phuture Noize - Hope 
Ja ja en nog eens ja! Helemaal mee eensRoebén wrote:Diegene die ik nu direct in m'n hoofd krijg:
Die geluidjes in de 2e climax tussen de kicks door op die moment. Godverdomme wat vet.![]()
-
KHardtraxxer
- 132 posts member since 2019
- last seen 2 days ago
die geluiden door de 2e climax heen, vanaf 3:11. btw ook hele dikke kicks in deze plaat.
de hele intro van deze plaat, maakt het de plaat naar mijn mening helemaal af qua zomergevoel.
de screech rond 2:10 is echt gruwelijk.
Verder vind ik de 'mechanische' geluiden van Noisecontrollers altijd vet en de mid-intro kicks van DBSTF of SZP
Het "disco-deuntje" in de mid. Vind dit heel uniek en fris klinken. Krijg er niet genoeg van!
-
MHardtraxx Veteran
- 14176 posts member since 2013
Alle geluiden in de mid intro
Op 2:43 en 2:47. Geen idee hoe ik dit zou beschrijven, maar ik blijf het nummer terugspoelen om dit stuk te horen
Jaaaaa, dat is zo goedmakrooy wrote:
Op 2:43 en 2:47.