Die komt uit Mission Impossible III. Toevallig was die gisteren op tv.wrote:Sowieso die krijs in Noisecontrollers - Venom, maar dat zal wel een sample zijn.
Active topics in Algemeen
Moderators
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Diegene die ik nu direct in m'n hoofd krijg:
View on YouTube
2:51
Die geluidjes in de 2e climax tussen de kicks door op die moment. Godverdomme wat vet.
Krijg er elke keer weer kippenvel van.
View on YouTube
Die geluidjes in de 2e climax tussen de kicks door op die moment. Godverdomme wat vet.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 8 days ago
De belletjes in Phuture Noize - Hope 
Ja ja en nog eens ja! Helemaal mee eenswrote:Diegene die ik nu direct in m'n hoofd krijg:
View on YouTube
Die geluidjes in de 2e climax tussen de kicks door op die moment. Godverdomme wat vet.![]()
-
KHardtraxxer
- 132 posts member since 2019
- last seen 22 hours ago
View on YouTube
die geluiden door de 2e climax heen, vanaf 3:11. btw ook hele dikke kicks in deze plaat.
View on YouTube
de hele intro van deze plaat, maakt het de plaat naar mijn mening helemaal af qua zomergevoel.
View on YouTube
de screech rond 2:10 is echt gruwelijk.
Verder vind ik de 'mechanische' geluiden van Noisecontrollers altijd vet en de mid-intro kicks van DBSTF of SZP
die geluiden door de 2e climax heen, vanaf 3:11. btw ook hele dikke kicks in deze plaat.
View on YouTube
de hele intro van deze plaat, maakt het de plaat naar mijn mening helemaal af qua zomergevoel.
View on YouTube
de screech rond 2:10 is echt gruwelijk.
Verder vind ik de 'mechanische' geluiden van Noisecontrollers altijd vet en de mid-intro kicks van DBSTF of SZP
View on YouTube
Het "disco-deuntje" in de mid. Vind dit heel uniek en fris klinken. Krijg er niet genoeg van!
Het "disco-deuntje" in de mid. Vind dit heel uniek en fris klinken. Krijg er niet genoeg van!
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
View on YouTube
Op 2:43 en 2:47. Geen idee hoe ik dit zou beschrijven, maar ik blijf het nummer terugspoelen om dit stuk te horen
Op 2:43 en 2:47. Geen idee hoe ik dit zou beschrijven, maar ik blijf het nummer terugspoelen om dit stuk te horen
Jaaaaa, dat is zo goed
Punch van de kick omhoog en omlaag gepitched?wrote:View on YouTube