hihi HYPEEEEEEEE!1111!!111elfjes XD Rawr | RoflcopterPedaalemre wrote:2, Atmozfears ook al met The Humming![]()
Is toch letterlijk niks grappigs aan dit. En 'm dan uiteindelijk nooit weg geven, haha nou heb ik ze hoor!!11
Related topics
- View the latest post: Omegatypez & Phrantic - Party Like A Rockstar (FUSION258)
- View the latest post: Aftershock ft. LXCPR - Rise Of A Champion
- View the latest post: Aftershock & LXCPR - Kings Of Fire EP (IAH012)
- View the latest post: Wildstylez & Aftershock ft. LXCPR - Never Bring Us Down (AOC031)
- View the latest post: 2WEI - Survivor (Aftershock ft. LXCPR Bootleg)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
Moderators
-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
Ja en vorig jaar Delete - Sin.....
GEEF DIE TRACK NOU EENS!!!!!!!!!!!!!!!!!
GEEF DIE TRACK NOU EENS!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 9 days ago
Hopelijk mag deze snel uitgebracht worden ja, heerlijk zomers sfeertje.
Schijnt geregeld te zijn. In zijn fangroep gaf hij een picobello emoji toen hij aan de mensen vroeg welke track hij moest releasen en er dit nummer werd geroepen.
Hopelijk snel dus
Hopelijk snel dus
Nuracore wrote:
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Vanavond*Leandertjeee wrote:Komt morgen eindelijk uit!
Als free release
*Nu al te downloaden122Stan wrote:Vanavond*Leandertjeee wrote:Komt morgen eindelijk uit!
Als free release
Jammer van de kicks, de rest is heeeeeerlijk namelijk.
Waarom is deze plaat gratis weggegeven?
Kregen de rechten niet waarvan de melodie is van afgeleidMartin Waus wrote:Waarom is deze plaat gratis weggegeven?
Oke, weet jij ook waar originele melodie in zit?Nuracore wrote:Kregen de rechten niet waarvan de melodie is van afgeleidMartin Waus wrote:Waarom is deze plaat gratis weggegeven?
In mijn vorige reactie wist ik niet meer zeker van wie en zat ik heletijd met The Weekend in mijn hoofd ondanks dat ik wist dat dit niet klopte maar na even zoekenMartin Waus wrote:Oke, weet jij ook waar originele melodie in zit?Nuracore wrote:Kregen de rechten niet waarvan de melodie is van afgeleidMartin Waus wrote:Waarom is deze plaat gratis weggegeven?
View on YouTube
Vanaf 05:40