Hardtraxxer
516 posts member since 2019
last seen Jul 2025
Aftershock & LXCPR - Kings Of Fire EP (IAH012)

Label: I am Hardstyle
WEB release: 02/09/2019

Tracks:
01. Aftershock & LXCPR - Kings Of Fire
02. Aftershock & LXCPR - Million Men Strong
03. Aftershock & LXCPR - Finish Unforgettable
04. Aftershock & LXCPR - Chose One

Samples:
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube

Bron:
Image
Last edited by Leandertjeee on 01 Aug 2019 18:16, edited 1 time in total.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Hoop dat die zo snel & steady blijft releasen, want hij produceert ook snel (& veel). Liever niet weer zo'n artiest die sneller een berg unreleased platen aan t opbouwen is dan dat die 'm af kan werken en dat je dan uiteindelijk 20+ platen nooit meer krijgt. :P
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Zijn tracks hebben echt ontzettend veel drive. Heb nog geen plaat gehoord die me niet zit.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
View on YouTube
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Meeste van zijn platen zitten goed in elkaar, alleen ik stoor me vaak aan de kicks, specifiek de punches die vaak te blafferig en/of schel zijn.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Pedaalemre wrote:Hoop dat die zo snel & steady blijft releasen, want hij produceert ook snel (& veel). Liever niet weer zo'n artiest die sneller een berg unreleased platen aan t opbouwen is dan dat die 'm af kan werken en dat je dan uiteindelijk 20+ platen nooit meer krijgt. :P
Ik denk eerder dat de beste man een grote stapel platen heeft gemaakt om te releasen voordat de act überhaupt naar buiten kwam.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Ja klopt, grote kans dat dat zo is. Had dan ook wel vet geweest als ie gewoon gelijk een album eruit had gegooid als debuutrelease. Mja, zolang die releases gewoon blijven komen, hoor je mij niet klagen. Ben gewoon snel bang voor het Atmozfears syndroom :P
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Pedaalemre wrote:Ja klopt, grote kans dat dat zo is. Had dan ook wel vet geweest als ie gewoon gelijk een album eruit had gegooid als debuutrelease. Mja, zolang die releases gewoon blijven komen, hoor je mij niet klagen. Ben gewoon snel bang voor het Atmozfears syndroom :P
Dan zou zijn debuut maar kort duren. Nu heeft hij een langere en interessante uitloop
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Broken Balance wrote:Meeste van zijn platen zitten goed in elkaar, alleen ik stoor me vaak aan de kicks, specifiek de punches die vaak te blafferig en/of schel zijn.
Dit eigenlijk! Kicks in beide platen echt ontzettend lelijk maar alles eromheen is wel tof :/
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Eigenlijk alle platen worden verpest door de kicks.... Chosen One is dan nog de meest interessante, die zijn nog te behappen.
Hardtraxx Veteran
3885 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Bump, maar bij het horen van de lyrics van Finish Unforgettable en met de kennis van nu leek de onthulling van Aftershock al een lang vooropgezet plan. "Start unknown, finish unforgettable". Realiseer me dat eigenlijk nu pas :P
T
Hardtraxxer
502 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Poah wat een platen, stuk voor stuk! :bomb: