Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2019 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ja weer zulk bronloos gebrabbel :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2019 17:33 
 
Hardtraxxer

Geruchten. Maar dat is naar mijn mening ook de meest logische aanname. Anders kom je toch niet met precies dezelfde sound naar buiten met een nieuwe act. Daarnaast is er tijdens de hele I Am Hardstyle show geen één Sub Sonik plaat gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2019 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ja maar wat heb je aan geruchten. Verder is Sub Sonik als act toch wel aardig uit de kluiten gegroeid, dus denk dat die niet opeens wegvalt ofzo. Zou ook wel aan een nieuwe ghost kunnen komen lijkt me. Enige probleem is dat die nieuwe ghost precies die huidige SS sound zou moeten blijven maken voor hem, anders is z'n muziek opeens veel te afwijkend van de muziek waar mensen hem van kennen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2019 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

blackmirrorsquad schreef:
Geruchten. Maar dat is naar mijn mening ook de meest logische aanname. Anders kom je toch niet met precies dezelfde sound naar buiten met een nieuwe act. Daarnaast is er tijdens de hele I Am Hardstyle show geen één Sub Sonik plaat gedraaid.


2WEI - Survivor (Sub Sonik Bootleg) :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2019 20:56 
 
Artiest

Als ghoostproducer gaat het vast kriebelen om zelf een dikke act neer te zetten wanneer je ziet dat je ghost act succes heeft. Nu heeft wesley de credits.. en het is hem gegund!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2019 00:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ach, dan gaat Sub Sonik net zo snel weer weg als hij uit het niets gekomen is en zijn muziek gaat verder onder Aftershock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2019 04:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sub Sonik zal vast wel genoeg geleerd hebben inmiddels om zelf te kunnen producen (mag ik hopen). Warface zit zo nu en dan toch ook alleen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2019 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leandertjeee schreef:
Sub Sonik zal vast wel genoeg geleerd hebben inmiddels om zelf te kunnen producen (mag ik hopen). Warface zit zo nu en dan toch ook alleen?

That’s not how it works
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Altijd een groot fan geweest van Shockerz, in het begin ook van Sub Sonik maar nu ben ik toch echt uitgekeken op die sound.
Super voor hem dat hij nu wel zelf in de belangstelling staat, maar ik krijg het er niet meer echt warm van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 09:52 
 
Hardtraxx Veteran



59:15
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 17:18 
 
Artiest

VET!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 22:51 
 
Hardtraxxer

Wordt deze nog uitgebracht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoop het. Vind hem wel vet. Dacht eigenlijk dat hij ook al lang uit was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga er van uit dat ze vanuit WE R bezig zijn om copyright claims af te handelen, gezien de melodie letterlijk van Kings & Queens van 30 Seconds To Mars komt :) Aftershock zei zelf wel dat ze gaan pogen deze te releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 13:31 
 
Hardtraxx Newbie

Fantazoo schreef:
Ik ga er van uit dat ze vanuit WE R bezig zijn om copyright claims af te handelen, gezien de melodie letterlijk van Kings & Queens van 30 Seconds To Mars komt :) Aftershock zei zelf wel dat ze gaan pogen deze te releasen.


WER = IAH inmiddels - maar verder klopt het wat je zegt. We zijn er al zo ongeveer sinds Hard Bass mee bezig. Lastig proces.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 13:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima plaatje! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een vette mid zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na aantal x Horen is deze melodie best vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen op een snelle release, vind dit misschien wel de enige echt vette Aftershock plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee of het een 1 april grap is (waarschijnlijk wel) maar is free:


https://free.aftershock.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

Als dat zo is is het wel de slechtste 1 april grap ooit. Enige manier waarop die grap leuk is als hij morgen post 'ja was wel 1 april grap gister maar hier is 'ie alsnog'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja is dus wel een 1 april grap, snap niet wat hier nou precies grappig aan is. Als het nou nog een leuke poets is, maar je maakt mensen (eigenlijk nog niet eens) blij met een dode mus. Nou is het ook weer niet zo dat het heel veel boeit, maar ik denk niet dat je als artiest helemaal dubbel ligt ofzo toch? Nja, misschien wel leuk om je nummer weer ff naar boven te brengen bij iedereen.

Edit: Het is trouwens nog triester; je moet Aftershock eerst volgen op spotify. Het is dus puur om er zijn eigen slag uit te kunnen slaan. En misschien kunnen ze zien hoe gewild een nummer is aan de hoeveelheid downloads(?), maar dat is ook bullshit want meer dan de helft weet al dat het echt wel een super leuke grap is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Als dat zo is is het wel de slechtste 1 april grap ooit. Enige manier waarop die grap leuk is als hij morgen post 'ja was wel 1 april grap gister maar hier is 'ie alsnog'.

Pedaalemre schreef:
Ik zeg het je, ik unfollow elke artiest die vandaag als 1 april grap een langverwachte track 'free released'. Da bint geen grap'n da bint streeeeeek'n!!111



Nou da's 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2020 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

2, Atmozfears ook al met The Humming :evil:

Is toch letterlijk niks grappigs aan dit. En 'm dan uiteindelijk nooit weg geven, haha nou heb ik ze hoor!!11
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks