Dit heb ik ook bij DW. Terwijl het gewoon 150 is. Alles klinkt vaak zo sloom bij hem. Terwijl de tracks verder wel superdik zijn.Nuracore wrote:Tracks van Devin wild steken wel goed in elkaar maar het klinkt zo sloom voor mij.
Niet echt veel drive totdat je er meer tempo in gooit.
Related topics
- View the latest post: Devin Wild - Components Of Matter 2020/Meltdown (Devin Wild 2020 Kick Edit) (SCANTRAXX346)
- View the latest post: Armin van Buuren ft. Sam Martin - Wild Wild Son (Devin Wild Remix) (ARMD1485)
- View the latest post: Scantraxx Recordz | D-Block & S-te-Fan, Devin Wild & The Prophet | DEDIQATED
- View the latest post: The Viper vs D-Block & S-te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 22.01
- View the latest post: Psyko Punkz & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Aan Devin Wild gevraagd wanneer deze track uitkomt, maar volgens hem staat er nog niets op de planning. Balen, want dit stijltje van Devin Wild in combinatie met de oude sound van D-Block&S-Te-Fan vind ik wel echt goud 
Toch wel?JarneNL wrote:Aan Devin Wild gevraagd wanneer deze track uitkomt, maar volgens hem staat er nog niets op de planning. Balen, want dit stijltje van Devin Wild in combinatie met de oude sound van D-Block&S-Te-Fan vind ik wel echt goud

Ja apart. Want hij vertelde me wel echt dat er nog niets op de planning stond. Maarja, hij komt er in ieder geval aan! 
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Geslaagde remix vind ik persoonlijk met een hele gave intro en prima kicks 
-
RHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2018
- last seen Dec 2023
Ik vindt de remix super dik maar ik snap je punt. Alleen je kunt niet zomaar even een plug-in op de master laden die "drive" heet. Het moeilijke van remixen is vaak dat je de originele melodie wilt gebruiken en daar niet teveel aan wil veranderen. Het origineel is natuurlijk al super dik (vooral de vocals en de melodie). In de mid intro hoor ik bijvoorbeeld het geheel lekker doorlopen; dat komt ook omdat de tail van de kick overheersend is, en dat is imo lekker. Persoonlijk denk ik dat Dion het goed heeft gedaan om er niet totaal een andere melodie in te gooien om zo het origineel wel in takt te houden. Net als de KELTEK remix voor Project One (wie die wel iets veranderd heeft idd). Daarnaast is de track gewoon 150BPM en die drive zit er in de climax echt wel in; dat komt omdat zijn kicks eigenlijk altijd wel strak zijn (tail, punch/attack etc.) waardoor de track lekker doorloopt.Nuracore wrote:Tracks van Devin wild steken wel goed in elkaar maar het klinkt zo sloom voor mij.
Niet echt veel drive totdat je er meer tempo in gooit.
Dan doel je denk ik op de oude versie, want in de versie die nu uitkomt zit een andere melodie.RELECTO wrote: Ik vindt de remix super dik maar ik snap je punt. Alleen je kunt niet zomaar even een plug-in op de master laden die "drive" heet. Het moeilijke van remixen is vaak dat je de originele melodie wilt gebruiken en daar niet teveel aan wil veranderen. Het origineel is natuurlijk al super dik (vooral de vocals en de melodie). In de mid intro hoor ik bijvoorbeeld het geheel lekker doorlopen; dat komt ook omdat de tail van de kick overheersend is, en dat is imo lekker. Persoonlijk denk ik dat Dion het goed heeft gedaan om er niet totaal een andere melodie in te gooien om zo het origineel wel in takt te houden. Net als de KELTEK remix voor Project One (wie die wel iets veranderd heeft idd). Daarnaast is de track gewoon 150BPM en die drive zit er in de climax echt wel in; dat komt omdat zijn kicks eigenlijk altijd wel strak zijn (tail, punch/attack etc.) waardoor de track lekker doorloopt.
-
JHardtraxx Addict
- 1213 posts member since 2017
- last seen 3 hours ago
Wat een waanzinnig goeie plaat is dit zeg! Zo hoort een remix te zijn, verfrissend en een eigen touch,
-
JHardtraxx Addict
- 1213 posts member since 2017
- last seen 3 hours ago
Ik heb hem even opnieuw geluisterd en moet zeggen het het nu wat beter weg luisterd
Kan alleen niet plaatsen waardoor.
Het is allemaal niet slecht, maar wat vind ik Devin Wild vaak saai zeg, doet het hem gewoon niet voor mij.
Zit best aardig in elkaar, fijne drive, maar ik vind dit zo saai
Zit heel weinig sfeer in vind ik (komt waarschijnlijk omdat ik het met het origineel vergelijk...)
Heel tof dat hij er echt een remix van heeft gemaakt met nieuwe vocals en de melodie net wat anders, ook een fijne drive, maar die plopkicks aan het begin (eerste drop) verpesten het weer voor mij. Vreselijk dat soort kicks, hoop dat die klotetrend gauw overwaait want vind daardoor bijna alle nieuwe euforische tracks kut.
Vind het zelf wel een goede update. Orgineel was een spontaan hitje (weet eigenlijk zelf ook niet zo goed waarom). Mooie sounds en sfeervol geproduceerd, goede kicks ook
.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Noooo hij heeft de eerste climax veranderd