Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Tracks van Devin wild steken wel goed in elkaar maar het klinkt zo sloom voor mij.
Niet echt veel drive totdat je er meer tempo in gooit.


Dit heb ik ook bij DW. Terwijl het gewoon 150 is. Alles klinkt vaak zo sloom bij hem. Terwijl de tracks verder wel superdik zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aan Devin Wild gevraagd wanneer deze track uitkomt, maar volgens hem staat er nog niets op de planning. Balen, want dit stijltje van Devin Wild in combinatie met de oude sound van D-Block&S-Te-Fan vind ik wel echt goud :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 18:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:
Aan Devin Wild gevraagd wanneer deze track uitkomt, maar volgens hem staat er nog niets op de planning. Balen, want dit stijltje van Devin Wild in combinatie met de oude sound van D-Block&S-Te-Fan vind ik wel echt goud :loving:


Toch wel?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja apart. Want hij vertelde me wel echt dat er nog niets op de planning stond. Maarja, hij komt er in ieder geval aan! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 10:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 09:46 
 
Hardtraxxer

Geslaagde remix vind ik persoonlijk met een hele gave intro en prima kicks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 21:44 
 
Hardtraxx Newbie

Nuracore schreef:
Tracks van Devin wild steken wel goed in elkaar maar het klinkt zo sloom voor mij.
Niet echt veel drive totdat je er meer tempo in gooit.


Ik vindt de remix super dik maar ik snap je punt. Alleen je kunt niet zomaar even een plug-in op de master laden die "drive" heet. Het moeilijke van remixen is vaak dat je de originele melodie wilt gebruiken en daar niet teveel aan wil veranderen. Het origineel is natuurlijk al super dik (vooral de vocals en de melodie). In de mid intro hoor ik bijvoorbeeld het geheel lekker doorlopen; dat komt ook omdat de tail van de kick overheersend is, en dat is imo lekker. Persoonlijk denk ik dat Dion het goed heeft gedaan om er niet totaal een andere melodie in te gooien om zo het origineel wel in takt te houden. Net als de KELTEK remix voor Project One (wie die wel iets veranderd heeft idd). Daarnaast is de track gewoon 150BPM en die drive zit er in de climax echt wel in; dat komt omdat zijn kicks eigenlijk altijd wel strak zijn (tail, punch/attack etc.) waardoor de track lekker doorloopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2019 23:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

RELECTO schreef:
Ik vindt de remix super dik maar ik snap je punt. Alleen je kunt niet zomaar even een plug-in op de master laden die "drive" heet. Het moeilijke van remixen is vaak dat je de originele melodie wilt gebruiken en daar niet teveel aan wil veranderen. Het origineel is natuurlijk al super dik (vooral de vocals en de melodie). In de mid intro hoor ik bijvoorbeeld het geheel lekker doorlopen; dat komt ook omdat de tail van de kick overheersend is, en dat is imo lekker. Persoonlijk denk ik dat Dion het goed heeft gedaan om er niet totaal een andere melodie in te gooien om zo het origineel wel in takt te houden. Net als de KELTEK remix voor Project One (wie die wel iets veranderd heeft idd). Daarnaast is de track gewoon 150BPM en die drive zit er in de climax echt wel in; dat komt omdat zijn kicks eigenlijk altijd wel strak zijn (tail, punch/attack etc.) waardoor de track lekker doorloopt.


Dan doel je denk ik op de oude versie, want in de versie die nu uitkomt zit een andere melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

prima remix imo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 18:56 
 
Hardtraxxer

Wat een waanzinnig goeie plaat is dit zeg! Zo hoort een remix te zijn, verfrissend en een eigen touch,
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 00:49 
 
Hardtraxxer

ff aanpassen bitte?

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hem even opnieuw geluisterd en moet zeggen het het nu wat beter weg luisterd :) Kan alleen niet plaatsen waardoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is allemaal niet slecht, maar wat vind ik Devin Wild vaak saai zeg, doet het hem gewoon niet voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 19:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zit best aardig in elkaar, fijne drive, maar ik vind dit zo saai :x Zit heel weinig sfeer in vind ik (komt waarschijnlijk omdat ik het met het origineel vergelijk...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel tof dat hij er echt een remix van heeft gemaakt met nieuwe vocals en de melodie net wat anders, ook een fijne drive, maar die plopkicks aan het begin (eerste drop) verpesten het weer voor mij. Vreselijk dat soort kicks, hoop dat die klotetrend gauw overwaait want vind daardoor bijna alle nieuwe euforische tracks kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2019 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het zelf wel een goede update. Orgineel was een spontaan hitje (weet eigenlijk zelf ook niet zo goed waarom). Mooie sounds en sfeervol geproduceerd, goede kicks ook :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 21:59 
 
Hardtraxx Addict

Noooo hij heeft de eerste climax veranderd :( :(
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle