Oké oké, edit.Goldenstyle wrote:Vorig jaar niet geweest en toch 2 dagenRemi wrote:Besloten om dit jaar niet te gaan. Maar wie weet last minute .. Vorig jaar ging ik ook niet en alsnog 2 dagen geweest.![]()
Nice
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
Haha tis al goed hoorRemi wrote:Oké oké, edit.Goldenstyle wrote:Vorig jaar niet geweest en toch 2 dagenRemi wrote:Besloten om dit jaar niet te gaan. Maar wie weet last minute .. Vorig jaar ging ik ook niet en alsnog 2 dagen geweest.![]()
Nice
https://my.tomorrowland.com/waiting-list/belgium2019
Als je geen ticket hebt kunnen bemachtigen via de global sale ff hier aan melden.
Als je geen ticket hebt kunnen bemachtigen via de global sale ff hier aan melden.
-
FHardtraxxer
- 176 posts member since 2015
- last seen Aug 2022
Via qdance toch nog een weekend ticket weten te krijgen nu al zin in
Hoe dan?FTN wrote:Via qdance toch nog een weekend ticket weten te krijgen nu al zin in
-
FHardtraxxer
- last seen Aug 2022
In feb een mail gekregen waar ik twee tickets in totaal kon kiezen op zaterdag tickets na.YWalen wrote:Hoe dan?FTN wrote:Via qdance toch nog een weekend ticket weten te krijgen nu al zin in
Stond er nog een rede bij? Ik heb een vrij veel gebruikt Q-Dance account en heb hier nog nooit iets over gehoord.
-
FHardtraxxer
- last seen Aug 2022
Dedicated fansYWalen wrote:Stond er nog een rede bij? Ik heb een vrij veel gebruikt Q-Dance account en heb hier nog nooit iets over gehoord.
Waarschijnlijk te veel kaartjes via vrienden of ticketswap gehaald, zou me zelf namelijk wel redelijk dedicated noemen.FTN wrote:Dedicated fansYWalen wrote:Stond er nog een rede bij? Ik heb een vrij veel gebruikt Q-Dance account en heb hier nog nooit iets over gehoord.
Zelfs dan nog zit er een willekeurigheidsfactor in vermoed ik.YWalen wrote:Waarschijnlijk te veel kaartjes via vrienden of ticketswap gehaald, zou me zelf namelijk wel redelijk dedicated noemen.FTN wrote:Dedicated fansYWalen wrote:Stond er nog een rede bij? Ik heb een vrij veel gebruikt Q-Dance account en heb hier nog nooit iets over gehoord.
Volledige line up is bekend. Weet iemand al welke stage de amicorum spectaculum is?
De circustent met het volledige plafond voorzien van led, net als vorig jaar.YWalen wrote:Volledige line up is bekend. Weet iemand al welke stage de amicorum spectaculum is?
Die tent was atmosphere stage.Damage-D wrote:De circustent met het volledige plafond voorzien van led, net als vorig jaar.YWalen wrote:Volledige line up is bekend. Weet iemand al welke stage de amicorum spectaculum is?
Hier een overzicht van de stages vorig jaar;
https://stubru.be/music/ditzijnde17stag ... morrowland
Zelf weer aanwezig zondag weekend 2
Dat was de atmosphere toch?
EDIT: Las alleen de post 2 boven me.
EDIT: Las alleen de post 2 boven me.
Prima namen voor de zaterdag in W1. Heb er zin in!

Zondag weekend 1 aanwezig, maar nog steeds op zoek naar een ticket voor mijn vriendin
. Hulp wordt gewaardeerd.
Vrijdag weekend 1 & zondag weekend 2 aanwezig.
Toch wel heel benieuwd maar Eric Prydz holosphere show op vrijdag
Toch wel heel benieuwd maar Eric Prydz holosphere show op vrijdag
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 9 days ago
Wat werken die livestreams slecht zeg, om de twee minuten blijft hij hangen, enkel de Mainstage-stream lijkt het goed te doen.