Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Artiest: Radical Redemption

Track(s): The Wanted Man

Sample/video:

Bron: Youtube

Dit klinkt toch wederom nergens naar of..? :huh: :x
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Kraak kraak kraak.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Het is dat hij soms platen maakt die geniaal zijn (Vampire, The Darkest Moment) maar anders belandde deze naam allang bij het rijtje van namen van wie ik de muziek niet meer bijhoud. Wat afschuwelijk dit.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
makrooy wrote:Het is dat hij soms platen maakt die geniaal zijn (Vampire, The Darkest Moment) maar anders belandde deze naam allang bij het rijtje van namen van wie ik de muziek niet meer bijhoud. Wat afschuwelijk dit.
Eens, helaas is de verhouding melodieuze vs kraakpiepdistortiondoodverderf platen 1 tot 5.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
makrooy wrote:Het is dat hij soms platen maakt die geniaal zijn (Vampire, The Darkest Moment) maar anders belandde deze naam allang bij het rijtje van namen van wie ik de muziek niet meer bijhoud. Wat afschuwelijk dit.
Hier sluit ik mij volledig bij aan en het lijkt wel steeds verder achteruit te gaan met Radical. Eerder was ik een groot fan van hem, maar tegenwoordig vind ik het niet heel goed meer wat er uit de studio komt rollen op een track hier en daar gelaten. :/
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Ik persoonlijk vind dat ze kicks dramatisch achter uit gegaan zijn. De kicks bij TRTR album waren voor mij het beste, daarna is hij ineens van die rare hoge kicks gaan maken die in mijn oren heel slecht klinken.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026