Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 16:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest: Radical Redemption

Track(s): The Wanted Man

Sample/video:



Bron: Youtube


Dit klinkt toch wederom nergens naar of..? :huh: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

Kraak kraak kraak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is dat hij soms platen maakt die geniaal zijn (Vampire, The Darkest Moment) maar anders belandde deze naam allang bij het rijtje van namen van wie ik de muziek niet meer bijhoud. Wat afschuwelijk dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Het is dat hij soms platen maakt die geniaal zijn (Vampire, The Darkest Moment) maar anders belandde deze naam allang bij het rijtje van namen van wie ik de muziek niet meer bijhoud. Wat afschuwelijk dit.


Eens, helaas is de verhouding melodieuze vs kraakpiepdistortiondoodverderf platen 1 tot 5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Het is dat hij soms platen maakt die geniaal zijn (Vampire, The Darkest Moment) maar anders belandde deze naam allang bij het rijtje van namen van wie ik de muziek niet meer bijhoud. Wat afschuwelijk dit.


Hier sluit ik mij volledig bij aan en het lijkt wel steeds verder achteruit te gaan met Radical. Eerder was ik een groot fan van hem, maar tegenwoordig vind ik het niet heel goed meer wat er uit de studio komt rollen op een track hier en daar gelaten. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 18:20 
 
Hardtraxx Addict

Ik persoonlijk vind dat ze kicks dramatisch achter uit gegaan zijn. De kicks bij TRTR album waren voor mij het beste, daarna is hij ineens van die rare hoge kicks gaan maken die in mijn oren heel slecht klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 19:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Staat toch gewoon op het album.

https://hardtraxx.com/hardstyle-releases/radical-redemption-command-conquer-mimcd1803-t64839.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks