Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 hours ago
Hardtraxxer
96 posts member since 2015
last seen Sep 2022
Ik vind het wel een leuke plaat eigenlijk. Grappig detail: Spotify heeft nu de optie dat artiesten volledige muziek credits kunnen toevoegen en naast de namen van SZP staat er bij 'geproduceerd door' ook Joshua Dutriex (JDX).
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Stiffler wrote:De break is het enige interessante
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Zonder die screech in de mid was de mid-intro nog best oke geweest. Nu vind ik het vervelend klinken. Zelfde geldt voor de synth in de climaxen. Klinkt te schrapend en te zeurderig imo. Melodie op zich vind ik best fijn. Break is prachtig.
Hardtraxxer
257 posts member since 2018
last seen Dec 2025
Een van de betere qlimax anthems van de laatste jaren, lekker stijltje hebben deze gasten toch!
Hardtraxxer
311 posts member since 2018
last seen May 2020
Ik ben dus TOTAAL GEEN FAN van Sub Zero Project, maar dit nummer vind ik echt goed.
Ik had zoveel erger verwacht van een Qlimax Anthem gemaakt door SZP, maar ik vind dat het echt goed is uitgepakt! Pakkende melodie, vind de kicks nog best prima (ondanks dat ik ze normaal echt haat), er zit echt een hele lekkere sfeer in de break die wat mij betreft echt goed bij dit thema van Qlimax past, en ik vind het heel tof dat ze 'Qlimax' fluisteren.
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
NotMegalodon wrote:Een van de betere qlimax anthems van de laatste jaren, lekker stijltje hebben deze gasten toch!
De laatste jaren waren ze dan ook allemaal kut dus zo lastig is dat niet.