Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
InfinI wrote:Gatverdamme. Nog steeds geen enkele D-Sturb plaat gehoord die me iets doet, op de remix van Menace na, en ook die bevat eigenlijk ook al een veel te hoog pingpong kickroll gehalte. Echt, wat een schijtproducer zeg. Over Nolz is alles al wel gezegd geloof ik.
Een schijtproducer? :lol: Hoop dat je een grapje maakt.
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
InfinI wrote:Gatverdamme. Nog steeds geen enkele D-Sturb plaat gehoord die me iets doet, op de remix van Menace na, en ook die bevat eigenlijk ook al een veel te hoog pingpong kickroll gehalte. Echt, wat een schijtproducer zeg. Over Nolz is alles al wel gezegd geloof ik.
Dat het je smaak niet is, oke. Maar schijtproducer slaat nergens op natuurlijk.
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Naja, het is een producer en hij zal vast wel een keer schijten toch. Schijtproducer dus.
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
tomac wrote:Dat het je smaak niet is, oke. Maar schijtproducer slaat nergens op natuurlijk.
Dat het mijn smaak niet is was inderdaad wel duidelijk, maar waarom ik 'm dan, in dezelfde regel nota bene, geen schijtproducer mag vinden vind ik dan weer vreemd. Ik vind hem figuurlijke schijt produceren, dus waarom slaat dat nergens op ''natuurlijk'' ?
The Ace of Bass wrote:Naja, het is een producer en hij zal vast wel een keer schijten toch. Schijtproducer dus.
:lol:
Last edited by InfinI on 01 Oct 2018 19:52, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
InfinI wrote:Dat het mijn smaak niet is was inderdaad wel duidelijk, maar waarom ik 'm dan -in dezelfde zin nota bene- geen schijtproducer mag vinden vind ik dan weer vreemd.
The Ace of Bass wrote:Naja, het is een producer en hij zal vast wel een keer schijten toch. Schijtproducer dus.
:lol:
naja...denk niet dat zijn produceer skills zodanig bagger zijn dat je het een schijtproducer kan noemen. Die vent kan echt wel produceren, je vindt alleen z'n muziek niet goed. Dat maakt hem nog geen schijtproducer.
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Wie zegt er dat ik het over zijn producing skills heb? Je bent iets te snel voor mijn edit, dus nogmaals: Ik vind hem figuurlijke schijt produceren. Heeft niks met zijn skills te maken.
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
InfinI wrote:Wie zegt er dat ik het over zijn producing skills heb? Je bent iets te snel voor mijn edit, dus nogmaals: Ik vind hem figuurlijke schijt produceren. Heeft niks met zijn skills te maken.
Goede comeback + goed verhaal :thumbup:
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
InfinI wrote:Wie zegt er dat ik het over zijn producing skills heb? Je bent iets te snel voor mijn edit, dus nogmaals: Ik vind hem figuurlijke schijt produceren. Heeft niks met zijn skills te maken.
Oh ja de edit zag later idd. Maar alsnog ben ik het niet met je eens :P Ik vind een beetje dat het hetzelfde is als dat je Mozart een schijtcomponist gaat noemen. Dat slaat natuurlijk ook nergens op aangezien het gewoon een goeie componist is, alleen ja...moet je wel van klassieke muziek houden.

Edit: je zei het al anders in je bericht...ik lees niet goed... >.<
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Prachtig stukje Hardtraxx weer hier xd :clap: