Een schijtproducer?InfinI wrote:Gatverdamme. Nog steeds geen enkele D-Sturb plaat gehoord die me iets doet, op de remix van Menace na, en ook die bevat eigenlijk ook al een veel te hoog pingpong kickroll gehalte. Echt, wat een schijtproducer zeg. Over Nolz is alles al wel gezegd geloof ik.
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Dat het je smaak niet is, oke. Maar schijtproducer slaat nergens op natuurlijk.InfinI wrote:Gatverdamme. Nog steeds geen enkele D-Sturb plaat gehoord die me iets doet, op de remix van Menace na, en ook die bevat eigenlijk ook al een veel te hoog pingpong kickroll gehalte. Echt, wat een schijtproducer zeg. Over Nolz is alles al wel gezegd geloof ik.
Naja, het is een producer en hij zal vast wel een keer schijten toch. Schijtproducer dus.
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Dat het mijn smaak niet is was inderdaad wel duidelijk, maar waarom ik 'm dan, in dezelfde regel nota bene, geen schijtproducer mag vinden vind ik dan weer vreemd. Ik vind hem figuurlijke schijt produceren, dus waarom slaat dat nergens op ''natuurlijk'' ?tomac wrote:Dat het je smaak niet is, oke. Maar schijtproducer slaat nergens op natuurlijk.
The Ace of Bass wrote:Naja, het is een producer en hij zal vast wel een keer schijten toch. Schijtproducer dus.
Last edited by InfinI on 01 Oct 2018 19:52, edited 1 time in total.
naja...denk niet dat zijn produceer skills zodanig bagger zijn dat je het een schijtproducer kan noemen. Die vent kan echt wel produceren, je vindt alleen z'n muziek niet goed. Dat maakt hem nog geen schijtproducer.InfinI wrote:Dat het mijn smaak niet is was inderdaad wel duidelijk, maar waarom ik 'm dan -in dezelfde zin nota bene- geen schijtproducer mag vinden vind ik dan weer vreemd.
The Ace of Bass wrote:Naja, het is een producer en hij zal vast wel een keer schijten toch. Schijtproducer dus.
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Wie zegt er dat ik het over zijn producing skills heb? Je bent iets te snel voor mijn edit, dus nogmaals: Ik vind hem figuurlijke schijt produceren. Heeft niks met zijn skills te maken.
Goede comeback + goed verhaalInfinI wrote:Wie zegt er dat ik het over zijn producing skills heb? Je bent iets te snel voor mijn edit, dus nogmaals: Ik vind hem figuurlijke schijt produceren. Heeft niks met zijn skills te maken.
Oh ja de edit zag later idd. Maar alsnog ben ik het niet met je eensInfinI wrote:Wie zegt er dat ik het over zijn producing skills heb? Je bent iets te snel voor mijn edit, dus nogmaals: Ik vind hem figuurlijke schijt produceren. Heeft niks met zijn skills te maken.
Edit: je zei het al anders in je bericht...ik lees niet goed...