Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2018 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Sturb ft. Nolz - Aiming For The Top (Official Supremacy 2018 Anthem) (EOL081)

Label: End Of Line Recordings
WEB release: 24/08/2018

Tracks:
D-Sturb ft. Nolz - Aiming For The Top (Official Supremacy 2018 Anthem)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2018 11:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klonk goed, maar hij heeft betere tracks gemaakt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2018 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom altijd Nolz :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2018 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Drrrrrive :bomb:. Erg vet weer! Outro is ook moker dik :drool:.

Vind de vocals van Nolz hier niet eens zo heel storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2018 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die anti :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2018 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwoah. Denk dat dit een super dikke plaat was met goede kicks. Nu hoor ik in dit LQ filmpje weer van die lelijke laser kicks. Drive van die 2e climax is super dik, maar ook daar weer van die lelijke kicks ben ik bang. Interesse wel gewekt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo op het eerste gehoor weer een toffe melodie en een heel vet einde inderdaad. Verder Nolz, kan ik gewoon niet meer horen. Geef mij dan maar wat duistere vocals voor een anthem in plaats van dat geschreeuw wat hij in elke plaat van hem doet waardoor je het zo zat bent. Zelfs op het podium moet hij nog zo hard mogelijk schreeuwen, want cool ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 22:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Sturb altijd goed, zo ook deze weer :bomb:

En ja Nolz... Niet veel over te zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm dubbel gevoel. Vind de mid en outro echt niks. Maar de break+climax klinkt nog best wel vet. Klinkt beetje alsof ik naar twee verschillende nummers luister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele sterke plaat, op de kicks in de mid intro na eigenlijk, die vind ik best wel lelijk. Voor de rest zit er een leuke melodie en een flinke drive in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 14:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
D-Sturb altijd goed! Bak drive in deze plaat en een heel vette melodie. Kicks kan ik mij niet aan storen. En tot slot: die screeches in de mid intro en outro, holy shit :drool:


Hier helemaal mee eens. Vooral kicks in de laatste anti blaffen goed door
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mag naar releases

D-Sturb - Aiming For The Top (Official Supremacy 2018 anthem) (EOL081)

Label: End Of Line Recordings
WEB release: 24/08/2018

Tracks:
D-Sturb - Aiming For The Top (Official Supremacy 2018 anthem)

Samples:


Bron:
hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 14:47 
 
Hardtraxx Newbie

Van de 64 kicks die er in de midintro passen worden er 44 onderbroken.. top man lekker dansbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 15:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Yowan 2 schreef:
Van de 64 kicks die er in de midintro passen worden er 44 onderbroken.. top man lekker dansbaar

Dit is zo kut idd :lol: Maarja kun je lekker op kickrollen togg
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 19:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo af en toe komt er wel eens een leuk plaatje uit de studio van D-Sturb. Deze plaat hoort daar absoluut niet bij. Wat zijn die kicks kut zeg. Denk je bij de climax "ooh dit gaat nog", zijn die kickrolls weer van die achterlijke tokjes. Die vocals van Nolz blijf ik gewoon niet goed vinden in hardstyle platen. Begrijp nog steeds niet wat iedereen zo geweldig vindt aan D-Sturb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 19:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Zo af en toe komt er wel eens een leuk plaatje uit de studio van D-Sturb. Deze plaat hoort daar absoluut niet bij. Wat zijn die kicks kut zeg. Denk je bij de climax "ooh dit gaat nog", zijn die kickrolls weer van die achterlijke tokjes. Die vocals van Nolz blijf ik gewoon niet goed vinden in hardstyle platen. Begrijp nog steeds niet wat iedereen zo geweldig vindt aan D-Sturb.


Wanneer je een plaat als Losing Myself hoort, dan snap je wat iedereen zo goed vindt aan D-Sturb. Dat er over deze plaat meningverschillen zijn hier had ik al verwacht, kwestie van smaak. Maar zal vast ook liggen aan het feit dat ik wel fan ben van D-Sturb zijn sounds en kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 21:59 
 
Hardtraxx Veteran

D-Sturb :worship:
Nolz :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dit ook werkelijk niet om aan te horen. Al die onderbrekingen, dat eindeloze gekickroll. Qua sounddesign zit het allemaal wel goed. Maar hoe er met die kicks gespeeld wordt, is zo over the top dat ik er niet naar kan luisteren. En dat is bij nagenoeg elke D-Sturb track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2018 01:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Ik vind dit ook werkelijk niet om aan te horen. Al die onderbrekingen, dat eindeloze gekickroll. Qua sounddesign zit het allemaal wel goed. Maar hoe er met die kicks gespeeld wordt, is zo over the top dat ik er niet naar kan luisteren.


Beter dan dit kan ik het niet verwoorden. Snap sowieso niet hoe er ineens zo'n hype is rondom D-Sturb. Vind persoonlijk 75% van wat hij maakt echt niks. Plaatjes zoals Legacy en Losing Myself zijn dan wel weer erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2018 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Jonas schreef:
Ik vind dit ook werkelijk niet om aan te horen. Al die onderbrekingen, dat eindeloze gekickroll. Qua sounddesign zit het allemaal wel goed. Maar hoe er met die kicks gespeeld wordt, is zo over the top dat ik er niet naar kan luisteren.


Beter dan dit kan ik het niet verwoorden. Snap sowieso niet hoe er ineens zo'n hype is rondom D-Sturb. Vind persoonlijk 75% van wat hij maakt echt niks. Plaatjes zoals Legacy en Losing Myself zijn dan wel weer erg goed.


Dit dus. Waar ik in dat LQ filmpje al bang voor was. Kicks zijn gewoon super lelijk, punt. Potentie zeker, zoals zoveel opkomende artiesten nu maar ze verkloten het bijna allemaal met die graflelijke kicks.. Zonde zonde zonde :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 16:25 
 
Hardtraxxer

Prima nummertje. Vind dat stijltje van D-Sturb wel top eigenlijk. Anti met lekkere screeches, melodie doorgetrokken erna en aan het einde nog even een extra harde. Kickrolls beetje ping-pong achtig maar daar moet je je niet zo aan ergeren vind ik. Anders had de plaat imo minder karakter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 18:23 
 
Hardtraxx Addict

Gatverdamme. Nog steeds geen enkele D-Sturb plaat gehoord die me iets doet, op de remix van Menace na, en ook die bevat eigenlijk ook al een veel te hoog pingpong kickroll gehalte. Echt, wat een schijtproducer zeg. Over Nolz is alles al wel gezegd geloof ik.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle