Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Gatverdamme. Nog steeds geen enkele D-Sturb plaat gehoord die me iets doet, op de remix van Menace na, en ook die bevat eigenlijk ook al een veel te hoog pingpong kickroll gehalte. Echt, wat een schijtproducer zeg. Over Nolz is alles al wel gezegd geloof ik.


Een schijtproducer? :lol: Hoop dat je een grapje maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Gatverdamme. Nog steeds geen enkele D-Sturb plaat gehoord die me iets doet, op de remix van Menace na, en ook die bevat eigenlijk ook al een veel te hoog pingpong kickroll gehalte. Echt, wat een schijtproducer zeg. Over Nolz is alles al wel gezegd geloof ik.

Dat het je smaak niet is, oke. Maar schijtproducer slaat nergens op natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Naja, het is een producer en hij zal vast wel een keer schijten toch. Schijtproducer dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 19:47 
 
Hardtraxx Addict

tomac schreef:
Dat het je smaak niet is, oke. Maar schijtproducer slaat nergens op natuurlijk.

Dat het mijn smaak niet is was inderdaad wel duidelijk, maar waarom ik 'm dan, in dezelfde regel nota bene, geen schijtproducer mag vinden vind ik dan weer vreemd. Ik vind hem figuurlijke schijt produceren, dus waarom slaat dat nergens op ''natuurlijk'' ?

The Ace of Bass schreef:
Naja, het is een producer en hij zal vast wel een keer schijten toch. Schijtproducer dus.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Dat het mijn smaak niet is was inderdaad wel duidelijk, maar waarom ik 'm dan -in dezelfde zin nota bene- geen schijtproducer mag vinden vind ik dan weer vreemd.

The Ace of Bass schreef:
Naja, het is een producer en hij zal vast wel een keer schijten toch. Schijtproducer dus.

:lol:

naja...denk niet dat zijn produceer skills zodanig bagger zijn dat je het een schijtproducer kan noemen. Die vent kan echt wel produceren, je vindt alleen z'n muziek niet goed. Dat maakt hem nog geen schijtproducer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 19:52 
 
Hardtraxx Addict

Wie zegt er dat ik het over zijn producing skills heb? Je bent iets te snel voor mijn edit, dus nogmaals: Ik vind hem figuurlijke schijt produceren. Heeft niks met zijn skills te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 19:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Wie zegt er dat ik het over zijn producing skills heb? Je bent iets te snel voor mijn edit, dus nogmaals: Ik vind hem figuurlijke schijt produceren. Heeft niks met zijn skills te maken.


Goede comeback + goed verhaal :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 20:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Wie zegt er dat ik het over zijn producing skills heb? Je bent iets te snel voor mijn edit, dus nogmaals: Ik vind hem figuurlijke schijt produceren. Heeft niks met zijn skills te maken.

Oh ja de edit zag later idd. Maar alsnog ben ik het niet met je eens :P Ik vind een beetje dat het hetzelfde is als dat je Mozart een schijtcomponist gaat noemen. Dat slaat natuurlijk ook nergens op aangezien het gewoon een goeie componist is, alleen ja...moet je wel van klassieke muziek houden.

Edit: je zei het al anders in je bericht...ik lees niet goed... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 09:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prachtig stukje Hardtraxx weer hier xd :clap:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle