Pete wrote:vre-se-lijkDaveytl wrote:Soundos topwijf. Ik hoop dat zij wint.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hahaha echt een draak van een mens idd.
Gadverdamme wat een gore bostrol is Soundos toch, met d'r 'Lief dagboek, sinds vandaag heb ik 2 nieuwe vriendinnen.' Jammer dat haar team gewonnen heeft en ze er volgende week nog steeds in zit dus.
Dit, en kan ze niet even een spanband om die vieze klapkisten doenFuzzylogic wrote:Gadverdamme wat een gore bostrol is Soundos toch.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Mooi mens
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Het geeft wel meer sensatie als zij erin zit. Maar ik vind haar echt verschrikkelijk onmenselijk. Onmenselijk hoe zij met haar kampgenoten omgaatFuzzylogic wrote:Gadverdamme wat een gore bostrol is Soundos toch, met d'r 'Lief dagboek, sinds vandaag heb ik 2 nieuwe vriendinnen.' Jammer dat haar team gewonnen heeft en ze er volgende week nog steeds in zit dus.
Dit was me een partij irritant.Pipa wrote:onmenselijk. Onmenselijk
Ik kan er maar niet over uit wat een vieze gore bostrol Soundos is jezus christus. Met haar 'egoïstische gedrag" tegen Carlos omdat ze niet in een prinsessenbedje kan slapen (of moet ik prinsenbedje zeggen in haar geval).
Verder echt zonde van Joëlle, prima wijfie

Verder echt zonde van Joëlle, prima wijfie
Fucking goed gespeeld door Niels en Roeland (ook al heeft Roeland eigenlijk niks gedaan). Hopelijk dondert dat gedrocht van een Soundos er de volgende ronde nu definitief uit.
Ik weet niet waarom maar ik irriteer me mateloos aan haarDerBeuker wrote:Heerlijk die nuchtere Tukkerchick. Imke
Ik ook, maar dat komt omdat het confronterend is om hoe mijn accent klinktFuzzylogic wrote:Ik weet niet waarom maar ik irriteer me mateloos aan haarDerBeuker wrote:Heerlijk die nuchtere Tukkerchick. Imke
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Vind het echt baas dat Herold erbij komt, dat is een type gast die zo'n heel kamp door elkaar kan schudden. Was vet gemonteerd ook, het einde van de aflevering.
Zin in! Wel paar deelnemers waar ik echt totaal niets mee heb/niet ken.
Ik had mijn bericht tijdens het typen maar vast verwijderd.. heeft toch geen nutFuzzylogic wrote:Jij hebt echt een ziekte he
Svbtwee wrote:Go Famke
zo typischFuzzylogic wrote:Jij hebt echt een ziekte he
Ook maar weer gaan kijken dit jaar. Vind het soms teveel gejank en dat eilandpraat programma hoeft van mij niet, maar verder is het altijd leuk om te volgen. Doet dit jaar ook iemand uit mijn dorp mee, vroeger op de basisschool bij in de klas gezeten maar toen vond ik het maar een arrogante trut eerlijk gezegd
. Maargoed wel respect dat ze meedoet, ben benieuwd. 
Corry Konings?SL8492 wrote:Doet dit jaar ook iemand uit mijn dorp mee, vroeger op de basisschool bij in de klas gezeten maar toen vond ik het maar een arrogante trut eerlijk gezegd. Maargoed wel respect dat ze meedoet, ben benieuwd.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Maar zo terecht.makrooy wrote:Svbtwee wrote:Go Famkezo typischFuzzylogic wrote:Jij hebt echt een ziekte he![]()
![]()
De BN'ers zijn wel een beetje op volgens mij. 
Nee, DominiqueParvuz wrote:Corry Konings?SL8492 wrote:Doet dit jaar ook iemand uit mijn dorp mee, vroeger op de basisschool bij in de klas gezeten maar toen vond ik het maar een arrogante trut eerlijk gezegd. Maargoed wel respect dat ze meedoet, ben benieuwd.